Dag allemaal,
Heb een probleempje met mijn gtv v6 tb.
Boven de +-4000 toeren valt hij uit.
Enkel vanaf 3de versnelling en hoger.
Hij start dan ook niet meer.
Na een uurtje wachten gaat hij dan na vele pogingen aarzelend aan. Ik moet dan stationair gas biijgeven naar bv.2000 toeren of hoger. Geen probleem dan hij draait dan mooi.
Gas los en valt hij weer uit. Wegrijden lukt dan wel weer,stationair bij opdraaien rotonde valt hij weer uit. Ik hou hem dus boven de 1500 toeren wanneer ik uit versnelling ben.
Geparkeerd.
Na enkele uren is er weer weinig aan de hand. Beetje aarzelend stationair.Ik moet wel niet in de hoge toeren gaan want dan begint het hele verhaal opnieuw.
Ik weet dat hij morgen weer vlot start. Maar zoals ik al zei,uit de hoge toeren blijven,vanaf derde versnelling (vreemd). Ik wet wel dat de tb in 1 en 2de versnelling op 0.5 bar draait. Vanaf 3de versnelling gaat hij naar 0.9 en 1.1 overboost in hoge toeren.
Nieuwe bougies(ngk 7es) en bougiekabels.Verdeelkap ok. Nieuwe universele lambda(geknipt in de draden om stekker over te zetten). Dit is volgens mij niet het probleem omdat bij vollast de lambda niet wordt gebruikt.
Stationair motor ook vervangen. Relais brandstofpomp gecheckt. Temp sensor werkt want koud draait hij stationair netjes iets hoger tot hij wat warmer wordt.
Benzinefillter zit aan de pomp in de tank. Nog niet gecheckt. Maar wanneer hij de problemen geeft trap ik hem zonder probleem naar 6000 toeren stationair Gas los en hij valt uit. Denk dat hij dan toch genoeg brandstof krijgt.
Ik weet het niet meer...
Graag jullie bevindingen en kennis.
Thanks