RaceJuul is op afslank kuur ! (de rijder volgt.. ) Ze heeft al een polyester kofferklep en motorkap, komen nu 4 polyester deuren bij. De achterdeuren zijn klaar, Roy (Loots) is bezig met de mallen voor de voordeuren. Gaat per achterdeur 7,5 kilo schelen ! Met straks de polyester voordeuren gemonteerd rond de 30 kilo minder, dan zal de Juul zo'n 870 kilo wegen, met 10 liter benzine. 870 kilo op 180 PK komt in de richting.
Ik heb besloten dat ik kan spuiten, nu nog verf op kleur laten maken, schuren/primeren/spuiten/bestickeren. Ik weet niet of dit voor "Assen" op tijd lukt, anders maar met de kaal-grijze deurtjes rijden (sponsor is accoord, zij het met het nodige tandengeknars..), 15 kilo minder te verslepen !! Voor Assen ook kakelverse Kumho's, ben geswitcht van 200 naar 190, scheelt uiteraard iets "footprint" maar de 190 staat "strakker" (de 200 staat ietsje bol) op de velg, ik heb ook besloten dat de band dan minder flext/beter op temperatuur blijft/dus snellere rondjes.. De iets kleinere omtrek mag weer iets meer sprintkracht genereren ! Alles om m'n miserabele plek in de overall statistieken te verbeteren, en, meneer Kardol, ik wil de eerste plek in de 105 cup terug, en wel subito !!