Smaken verschillen gelukkig.Ik vind één spiegel dan weer mooier staan...

Smaken verschillen gelukkig.Ik vind één spiegel dan weer mooier staan...
Precies! Twee spiegels dus.Dan stem ik ( waar weet ik niet ) voor 2 buitenspiegels. Dat rijdt net even prettiger met achteruit rijden en staat mooier op een auto.
Vanmiddag nog. Altijd op de spiegels.Wanneer heb je voor het laatst achteruit ingeparkeerd?
Nog best wel soepelHoe is je nek? Draait -ie nog gemakkelijk
Aha, maar t.b.v. het achteruit rijden kan ik toch wat gaten boren voor die lelijke sensoren zoals op de nieuwe Alfa GtVanmiddag nog. Altijd op de spiegels.Wanneer heb je voor het laatst achteruit ingeparkeerd?
Van het omdraaien van mijn hoofd krijg ik last van mijn nek.
Ach, wat hindert dat. Wij vervuilen vrolijk mee.Ben ik nu m'n eigen topic aan het vervuilen? Het lijkt er sterk op.
Ik zal het in overweging houden. Specifieke delen zijn op de 1.8Gt helaas vaak net wat anders.@Peter: krijg zaterdag een 2000 binnen uit 75/76 helemaal compleet, als je nog specifieke deeltjes zoekt ? Alles zit er nog aan.
gr,
Hmm, waar heb je die bumper uitgehaald als ik mag vragen zo nieuwsgierig als ik benIk zal het in overweging houden. Specifieke delen zijn op de 1.8Gt helaas vaak net wat anders.@Peter: krijg zaterdag een 2000 binnen uit 75/76 helemaal compleet, als je nog specifieke deeltjes zoekt ? Alles zit er nog aan.
gr,
De meeste spullen heb ik inmiddels gevonden.
Eindelijk..................
...........jawel, gisteren een correcte voorbumper voor de Gt gevonden en nog wel in nieuwstaat!
Prijs was met EUR 50,= ook nog eens schappelijk.
Je bent wel érg nieuwsgierigHmm, waar heb je die bumper uitgehaald als ik mag vragen zo nieuwsgierig als ik ben
is altijd heerlijk om dat langgezochte onderdeel te vindenIk zal het in overweging houden. Specifieke delen zijn op de 1.8Gt helaas vaak net wat anders.@Peter: krijg zaterdag een 2000 binnen uit 75/76 helemaal compleet, als je nog specifieke deeltjes zoekt ? Alles zit er nog aan.
gr,
De meeste spullen heb ik inmiddels gevonden.
Eindelijk..................
...........jawel, gisteren een correcte voorbumper voor de Gt gevonden en nog wel in nieuwstaat!
Prijs was met EUR 50,= ook nog eens schappelijk.