De 2.0 JTS is geen GM blok. Is gewoon een doorontwikkeling van de 16v Twinspark.Vervuiling door meneer GM ???
Onzin, een kennis van mij ging bij 25.000 km op de rollenbak en er kwam een dikke 160 pk uit . Ik geloof wel dat het aantal pk flink minder word naarmate meer kilometers .Het is algemeen bekend dat de JTS motoren nooit méér leveren dan ongeveer 140 PK ipv. de opgegeven 165, dit was al zo bij nieuwe auto`s..... Heeft dus niet alleen maar te maken met vervuiling.
Onzin, een kennis van mij ging bij 25.000 km op de rollenbak en er kwam een dikke 160 pk uit . Ik geloof wel dat het aantal pk flink minder word naarmate meer kilometers .Het is algemeen bekend dat de JTS motoren nooit méér leveren dan ongeveer 140 PK ipv. de opgegeven 165, dit was al zo bij nieuwe auto`s..... Heeft dus niet alleen maar te maken met vervuiling.
Zouden allemaal vervuilde kunnen zijn . Waar ik het over had was vrij jong . Ik moet ietswat corrigeren , ik heb het nagevraagd bij diegene en het was 154 pk. Ik weet niet hoe ik aan die 'dikke' 160 pk kwam.Onzin, een kennis van mij ging bij 25.000 km op de rollenbak en er kwam een dikke 160 pk uit . Ik geloof wel dat het aantal pk flink minder word naarmate meer kilometers .Het is algemeen bekend dat de JTS motoren nooit méér leveren dan ongeveer 140 PK ipv. de opgegeven 165, dit was al zo bij nieuwe auto`s..... Heeft dus niet alleen maar te maken met vervuiling.
Vraag Stefan van Squadra Tuning maar eens, die heeft er heel wat onder handen gehad en er kwam niet één JTS ook maar in de buurt van de fabrieks specificaties
154 pk zou heel goed kunnen met een "verse":Zouden allemaal vervuilde kunnen zijn . Waar ik het over had was vrij jong . Ik moet ietswat corrigeren , ik heb het nagevraagd bij diegene en het was 154 pk. Ik weet niet hoe ik aan die 'dikke' 160 pk kwam.
Net even gemeten en heb een record aan LMM waarde gehaald: 476kg/hr.
Het hoogste wat ik voorheen gemeten heb is ~432kg/hr geweest, dit is grofweg 10% meer.
Stel dat ik tijdens de squadra tuning 139pk had bij 432kg/hr, dan heb ik nu mogelijk 153pk (+14pk, ALS dit verband lineair zou zijn). [/i]