Matteo, je noemt valse lucht. Dan denk ik dat het slangetje van de vacuüm vervroeger poreus is. Anders krijg je daar geen valse lucht.Nou ja, moeten, van mij moet je nix maar bij mij kwam ze met de stroboscoop niet op M.Dus ik moet de vacuum vervroeging eersr ook maar eens afdoppen dus.
Als ik het goed begrijp?
Toen de briljante zaaggeest bedacht het slangetje er af te trekken, de carb afdopte ten voorkoming van valse lucht bij de verbranding van cil.1 was het probleem opgelost en ging ze keurig op tijd.
Het initiële probleem was dat ze, ik meen, te vroeg ontstak boven pak em beet 3500 rpm en daardoor ging pinkelen en dus belazert liep.
Ik ben er nog steeds niet helemaal, ik mis nog steeds vermogen maar stukje bij beetje komen we in de richting.
Het is wel goed om met een stroboscooplamp te checken wat je timing is en hoe veel je vervroeging is. Ik heb zelf een overijverige vervroeging. Gaat naar -40 graden in plaats van -30.
Maar gezien je probleem bij stationair denk ik niet dat het de vervroeging is. Timing van de ontsteking is wel iets wat verkeerd zou kunnen staan.