HO HO Heer Wims, U vergeet de consequentie wanneer er geen alfa meegebracht wordt !!!De Heihoeve, zo rond zevenen denk ik (ben altijd laat). Alfa is niet verplicht hoor; je kunt ook met de fiets komen.
groetz, wims
Heihoeve is prima.HO HO Heer Wims, U vergeet de consequentie wanneer er geen alfa meegebracht wordt !!!De Heihoeve, zo rond zevenen denk ik (ben altijd laat). Alfa is niet verplicht hoor; je kunt ook met de fiets komen.
groetz, wims
@ heer Ciclista ...U roept animositeit op ....
ANIMOSITEIT
1) Afgunst 2) Geprikkelde stemming 3) Haat 4) Na-ijlen 5) Onenigheid 6) Onderlinge wedijver 7) Vijandschap ) Wrok
Kom Kom Heer Wims zo zout worden de kruldingen niet gegeten ......Consequentie? Ik ben benieuwd. Als ik kom, dan is het waarschijnlijk met een soort tank![]()
Het gezelschap is al die jaren ondanks die vreemdgaanderij van alle andere participanten redelijk in tact gebleven dus al te groote zorgen maak ik me op voorhand not yet. Eh Johan, wees welkom!
groetz, wims
Ik rijd nog maar sinds kort met men klassieke bella en verkeer nog in de overbeschermende fase...vandaar.Kom Kom Heer Wims zo zout worden de kruldingen niet gegeten ......Consequentie? Ik ben benieuwd. Als ik kom, dan is het waarschijnlijk met een soort tank![]()
Het gezelschap is al die jaren ondanks die vreemdgaanderij van alle andere participanten redelijk in tact gebleven dus al te groote zorgen maak ik me op voorhand not yet. Eh Johan, wees welkom!
groetz, wims
U is de consequentie toch niet vergeten .... non alfa aanschuivers dienen toch wel iets alfa gerelateerd mee te nemen, bv een set 45dellorto's met bijbehorende kelken .
Johan u is van harte welkom, let maar niet op de toon die hier graag gezet word ..
Johan u is van harte welkom
Die van schijnbare welkomheid?let maar niet op de toon die hier graag gezet word ..
Wel wel ....uwe verschijnbare verwelkomheid is niet des volks...Johan u is van harte welkomDie van schijnbare welkomheid?let maar niet op de toon die hier graag gezet word ..![]()
![]()
![]()
Ik ga wel proberen ook aanwezig te zijn... en de mijne zijn helemaal geen 45mm lang!
Bedankt dat uwes zich ook zorgen maakt over de rest van uw gezelligschap.Ik hoop dat Johan nog goed thuis is gekomen die moest nog zo'n eind.....