Ik ook ha haMe 2ik vind die oranje tellers enzo ook veel mooier dan die witte

Dennis veel suc6 met je nieuwe bella

Ik ook ha haMe 2ik vind die oranje tellers enzo ook veel mooier dan die witte
Wat denk je zelf JannoSchitterend DENNIS! Die kleur is vindt ik ook heel mooi op een 75.![]()
Ga je nog wat met deze 75 doen? Aangezien je vorige en huidige auto(s) ook niet al te standaard waren.
Hij blijft standaard dus...Wat denk je zelf JannoSchitterend DENNIS! Die kleur is vindt ik ook heel mooi op een 75.![]()
Ga je nog wat met deze 75 doen? Aangezien je vorige en huidige auto(s) ook niet al te standaard waren.
Ja en dan zie ik waar in Breda dat is, bij mijn schoonmoeder om de hoek, in de wijk die tegen Bavel aangeplakt zit, Kastelen/burchten namen als straatnamen....Op foto 3 ziet je de garage open staan waar deze mooie 75 jaren netjes heb binnen gestaan
Ik zeg castor rod modificatie, in mijn ogen belangrijker dan een dikke stabi.De dikke Stabi staat op 't moment heel hoog op 't verlanglijstje... de rest qua onderstel wat minder...
Klasse MauriceVolgende week zal ik aan de slag gaan om een nieuwe stabi serie te laten bouwen...
Wat ga je precies laten bouwen, want ikke hebbe voor m'n V6!Ik zeg castor rod modificatie, in mijn ogen belangrijker dan een dikke stabi.De dikke Stabi staat op 't moment heel hoog op 't verlanglijstje... de rest qua onderstel wat minder...
Volgende week zal ik aan de slag gaan om een nieuwe stabi serie te laten bouwen ....
Wat ga je precies laten bouwen
reserveer maar alvast eentje voor m'n gtvWat ga je precies laten bouwen
32 mm (holle) stabi's, de derde serie ondertussen. Alleen deze keer geen rvs maar gepoedercoat staal. Prijzen etc moet ik nog verzamelen. En adaptor plaatjes voor de castorrod conversie.