Bas ! Wat heb je gedaan ! ff wezen skiën op die vorige week nog even geopende Franse piste ?? Hee, welke voet ? ff snel handgas bouwen & met links remmen ? Anders zet je 'm maar in z'n vier, die tor van jou heeft toch koppel genoeg !? Jammer man, beterschap gewenst, maar je bent vast in no-time weer de oude, Alfisten/Squadristen zijn immers allemaal jonge Goden !!
Hè gedver, da's balen. Beterschap! Ga je Zolder wel halen?Bas ! Wat heb je gedaan ! ff wezen skiën op die vorige week nog even geopende Franse piste ?? Hee, welke voet ? ff snel handgas bouwen & met links remmen ? Anders zet je 'm maar in z'n vier, die tor van jou heeft toch koppel genoeg !? Jammer man, beterschap gewenst, maar je bent vast in no-time weer de oude, Alfisten/Squadristen zijn immers allemaal jonge Goden !!
Hahahah Emile, je zit er niet eens zo ver naast met je conclusie... T gips is geboetseerd in Sell am Zee, heb mijn achillespees afgescheurd in Kaprun, onder aan de rodelbaan. Het had dus zo maar een wintersport blessure kunnen zijn (en ik de afgelopen dagen het maar jammer vinden dat ik mijn snowboard niet bij me had). Gister om de tijd te doden ff met wat collega's een balletje rond trappen voor dat de rijders binnen waren. Stap ff naar de bal toe... *snap* lig, pijn.
Morgen hopelijk opereren in t rijnstate. Over een half uurtje in de taxi naar mijn gipsvlucht... (maak ik dat ook eens mee)
Tis rechts, de tijd dat ik de hobby dingen voor gezondheid liet gaan ligt toch echt een paar jaartjes achter me. Dus ff niet racen nie...
Pieter,Hè gedver, da's balen. Beterschap! Ga je Zolder wel halen?Bas ! Wat heb je gedaan ! ff wezen skiën op die vorige week nog even geopende Franse piste ?? Hee, welke voet ? ff snel handgas bouwen & met links remmen ? Anders zet je 'm maar in z'n vier, die tor van jou heeft toch koppel genoeg !? Jammer man, beterschap gewenst, maar je bent vast in no-time weer de oude, Alfisten/Squadristen zijn immers allemaal jonge Goden !!
Hahahah Emile, je zit er niet eens zo ver naast met je conclusie... T gips is geboetseerd in Sell am Zee, heb mijn achillespees afgescheurd in Kaprun, onder aan de rodelbaan. Het had dus zo maar een wintersport blessure kunnen zijn (en ik de afgelopen dagen het maar jammer vinden dat ik mijn snowboard niet bij me had). Gister om de tijd te doden ff met wat collega's een balletje rond trappen voor dat de rijders binnen waren. Stap ff naar de bal toe... *snap* lig, pijn.
Morgen hopelijk opereren in t rijnstate. Over een half uurtje in de taxi naar mijn gipsvlucht... (maak ik dat ook eens mee)
Tis rechts, de tijd dat ik de hobby dingen voor gezondheid liet gaan ligt toch echt een paar jaartjes achter me. Dus ff niet racen nie...