Hallo,
Ik ben sinds februari dit jaar de gelukkige eigenaar van een prachtige Alfa Giulietta. De Giulietta heb ik overgenomen van giulietta nero, hij vertelde mij dat de auto (HV-66-LS) geen onbekende is op het forum. Graag zou ik daarom van de vorige eigenaren de geschiedenis willen weten van de auto, waar hij is geweest, wat er aan gedaan is etc.
Ik gebruik de auto als daily (rij ongeveer 1000km per maand) en bevalt mij uitstekend. Met een verbruik van 1 op 10 soms 11 is het ook prima te bekostigen. Kwa betrouwbaarheid valt het me alles mee, heb tot nu toe alleen een afgebroken startmotor gehad en wat olie moeten bijvullen. De auto moet nu gekeurd worden om daarna voor twee jaar er vanaf te zijn (auto is 30 jaar oud). Er zijn een aantal kleine dingen mis zoals slechte lichtopbrengs, een uitlaat die niet gasdicht is en een wiellager die teveel speling heeft, niks spannends dus zoals roest of andere narigheid .
Wat ik in de toekomst aan de auto wil gaan doen is, de toch beginnende roest plekken aan de carrosserie en bodem verhelpen en een revisie van de versnellingsbak. Verder is het een top auto!!
Even nog een foto voor diegene die niet bekend zijn met de auto