Het verlengde binnenscherm net voor de voorwielen heeft wel geraakt, 1tje al eraf, en de ander gescheurd, dus die zal binnenkort ook wel foetsie zijn

Die zit er bij mij ook maar aan één kant.Valt erg mee! Heb nog geen enkele keer geraakt, maar ga dan ook erg langzaam over de drempels heen.
Het verlengde binnenscherm net voor de voorwielen heeft wel geraakt, 1tje al eraf, en de ander gescheurd, dus die zal binnenkort ook wel foetsie zijn
Mooie wagen! Ik kon aan de foto niet met zekerheid zien of het een Berlina was of een SW, maar de RDW bracht uitkomstHier een plaatje van m'n 1.9 jtd 16v
Och, als leasert betaal je er ook zat voor, toch?Eigenlijk speel ik een beetje vals. Ik ben wel de berijder van een 159 SW Ti (1.9 16v), maar niet de bezitter. Dat is de leasemaatschappij, maar ik ben er niet minder blij mee
![]()
Ik denk het niet, anders had je vermoedelijk wel een reactie gekregen. Ik niet in ieder geval.Is er nou niemand met ervaring met de automaaten in de 2.2 JTS/3.2V6 selespeed en/of de 2.4 JTDm Qtronic?
Fraai plaatje, mooi 'meegetrokken' met de auto.Een vriend van me maakte deze tijdens een rondrit