Was een superweekend ondanks dat mijn auto nog niet ingezet kon worden...
Wat heb ik er naar uit gezien om mijn GTA/R op te halen en nu was het eindelijk zover....
Het resultaat is verbluffend, wat een machine, wat een blok, wat een dashboard, wat een spuitwerk en wat een geluid!

Het was erg leuk het ophalen te combineren met het Alfaholics Castle Combe weekend, want het was wederom reuze gezellig!
Veel Nederlanders ook weer.
Waar ik eigenlijk puur als toeschouwer zou gaan, nam de dag een aparte wending!!
Gelukkig had ik de beschikking over een hele leuke 105 als vervoer voor het weekend want om nou alles met de bestelbus te doen...
Overigens was ik niet alleen afgereisd naar Engeland want had gezelschap van de kleine meid die het geweldig vond en zich prima vermaakt heeft!
Hier het vervoermiddel incl. trotse kleine meid:

Er was nog een auto die ze erg leuk vond, en moet zeggen papa vond hem ook wel cool:

Op een gegeven ogenblik vroeg Arnoud mij zijn GTA Replica rond te trappen op het circuit want wilde zijn auto welleens op snelheid voorbij zien fluiten, en ja dat is niet tegen dovemansoren gezegd natuurlijk!

Had al 2 jaar niet meer op Castle Combe gereden en nog nooit met Arnouds auto en ook nogeens op een vochtige baanmaar het wendde snel dus op een gegeven ogenblik had ik de snelheid er serieus in!
Voelde toch wel erg lekker.
Mooi om toch wat te kunnen rijden als je daar eigenlijk niet op gerekend hebt!
Maar daarbij zou het niet blijven!

Begin van de middag stond ik ineens zo opgesteld om het circuit op te gaan:

Voor me een race GTA achter me een race SZ!
Toch zat ik in de voor mij leukste auto!

Jawel Richard Banks zijn prachtige 1600 GTA!!
En voordat ik het circuit opdraaide fluisterde Richard mij in het oor hem vooral niet te sparen, man dat geloof je toch niet? groteogen
Dat heb ik dus ook maar gedaan, rustig aan begonnen om hem daarna vol te laten gaan en heel wat bochten in een dikke drift te nemen!

Zo kwam ik het circuit af met een grijns van oor tot oor, om het later op de middag nogeens over te doen, man wat een fantastische auto is dat!!!!
Overigens ook leuk om daarna hetzelfde met de GTC te doen (wat op de weg een heerlijke auto is!) maar dan merk je toch wel wat voor geweldige auto de GTA is! (beiden hadden dezelfde veren en dempers).
De GTA is fantastisch, is zeer lichtvoetig, stuur prachtig in en is heerlijk op het gas te sturen met de smallen bandjes!
Als ik op de foto sta kan het maar op 2 manieren zijn: of.... supergeconcentreerd of met een megagrijns op mijn gezicht!

Hopenlijk zijn er nog wat actie foto's gemaakt want die kunnen er welleens erg leuk uitzien, voelde me net 1 van de grote namen van welleer om in een GTA zonder kooi en tuinstoeltjes vol op een circuit te trappen.
Heb Richard geloof ik wel 100x bedankt!
Vandaag zo op pad geweest

en eindelijk.........hij staat in de garage !!