Waarom en hoe kan het dat mijn bougie's te heet worden? Heb GL HL 25 in mijn 2.0 nord en alles is goed afgesteld. Help help
welke ngk's dan? ngk adviseert dacht ik zelf niets...Als je er al Golden Lodge in stopt (rommel) moet je wel het juiste type erin doen, namelijk 2HL. 25 HL is voor de boxers en de 75 Turbo...
Stop er gewoon NGK of Champion in, is veel beter en goedkoper, Golden Lodge word gelukkig niet meer gemaakt.
BP6ES is de eenvoudigste en die kan in zowel de nord als de boxer.welke ngk's dan? ngk adviseert dacht ik zelf niets...Als je er al Golden Lodge in stopt (rommel) moet je wel het juiste type erin doen, namelijk 2HL. 25 HL is voor de boxers en de 75 Turbo...
Stop er gewoon NGK of Champion in, is veel beter en goedkoper, Golden Lodge word gelukkig niet meer gemaakt.
Ben wel benieuwd want mijn boxertje mag ook weer versche hebben
Wel opletten (als je de orginele bougiekabels hebt) dat je het dopje eraf kan draaien. De automaterialenzaak waar ik dit spul haal kon niet meer komen aan deze NGKs met afneembare dop...BP6ES is de eenvoudigste en die kan in zowel de nord als de boxer.welke ngk's dan? ngk adviseert dacht ik zelf niets...Als je er al Golden Lodge in stopt (rommel) moet je wel het juiste type erin doen, namelijk 2HL. 25 HL is voor de boxers en de 75 Turbo...
Ben wel benieuwd want mijn boxertje mag ook weer versche hebben
Yepals ik de bougies er uit draai zijn ze mooi bruin van kleur. dus een goede verbranding toch??