dit heb ik nog nooit gezien voor alfa romeo link zegt genoeg
http://www.superchargertuning.com/Alfa+Romeo/155/
3*3*3=27 keer toch?Als ik er nou 3 achter elkaar zet, krijg ik dan ook 3x zoveel vermogen?![]()
gr. Fred
OK, als je dat wilt... onder andere de Toyota Yaris T-sport van ongeveer 2000 en de Fiat Stilo 2.4 AbarthDe eerste auto die met een restrictie in de luchtinlaat meer vermogen krijgt wil ik wel eens zien........![]()
Marc
Als je het iets anders zou aanpakken, dan heb je nog ongelijk ook Hans en zou het echt kunnen werken.Nee, dan remt de motor af op de dynamo...
Zoiets had ik kunnen verwachten van jou YuriOK, als je dat wilt... onder andere de Toyota Yaris T-sport van ongeveer 2000 en de Fiat Stilo 2.4 AbarthDe eerste auto die met een restrictie in de luchtinlaat meer vermogen krijgt wil ik wel eens zien........![]()
MarcDie auto's raakten volledig van de kook als je daar een complete cold air intake prototype op bouwde. Als je dan weer een schotje in de inlaatpijp laste, op precies de goede plek en onder precies de goede hoek, werkte alles weer naar behoren en kwam er ook extra vermogen uit. Effectief kneep je met dat schotje zo'n 30 a 40% van de doorsnede van de inlaatpijp af
Ongelooflijk maar waar, maar zo waren er nog wel meer auto's waar je op de dyno zulke kunstjes mee uit moest halen
Yuri