gebruikte bodemplaatjes, links en rechts. van een 156!!!

Denk dat dit er wel uit mag.

Linker donor vloer ontdaan van antidreunmeuk.

En linker vloer van betreffende wagen ook.

wordt vervolgd

Nee, het is een 156, totaal niet ongebruikelijk. De 145/146 en de 147 hebben het ook in meer of mindere mate.![]()
Dit kan toch niet in deze tijd.........Airco afvoer verstopt geweest soms?
verandering van spijs doet etenHaha daar gáát 'ie weer!Veel succes! Wordt weer erg interessant om te volgen...
De kans dat je een rotte sud tegenkomt is niet echt veel kleiner dan toen ze nieuw verkocht werden. Degene die nu nog rijden, hebben het alleen best lang volgehouden. Dat kan je van de 156 nog niet zeggen.Als ik dit zo zie kun je beter blindelings een sud kopen dan een 156......
De kans dat je een rotte sud tegenkomt is niet echt veel kleiner dan toen ze nieuw verkocht werden. Degene die nu nog rijden, hebben het alleen best lang volgehouden. Dat kan je van de 156 nog niet zeggen.Als ik dit zo zie kun je beter blindelings een sud kopen dan een 156......
Koen, voorste gedeelte zet ik niet geheel over omdat het in dit geval niet nodig is.Waarom zet je niet het hele deel over. Dat lijkt me veel sterker met de doorlopende ribben, of zie ik het verkeerd?
Koen
Niet? Ze luisteren al jaren niet meer naar hun achterban.Ik ben erg benieuwd hoe men hier in Italie op zou reageren? Dat de 156 de nieuwe Alfa Sud word.