Zou ik dat OOIT doen ???????????Zit je trouwens op je advocaat-van-de-duivel-stoel?
Moi?
Sweet, adorable me?
Nah!

Zou ik dat OOIT doen ???????????Zit je trouwens op je advocaat-van-de-duivel-stoel?
Nee, da's waar, hoe KOM ik erbijZou ik dat OOIT doen ???????????Zit je trouwens op je advocaat-van-de-duivel-stoel?
Moi?
Sweet, adorable me?
Nah!
Sorry, ben het nagenoeg altijd met je eens, maar nu toch een keer niet. Dit is nou precies dezelfde onderschatting die ook Marchionne heeft doen besluiten tot het rebadgen van Chryslers en Lancia's.Als Alfa blijft bestaan en binnen de Fiat groep blijft, weten we over 10 jaar niet beter dan dat Dodge en Alfa dezelfde roots hebben... net zoals we dat nu van Maserati en Alfa vinden![]()
![]()
Vergeet niet dat de mannen van Lamborghini een gietijzeren V10 Truckblok kregen en zij hebben dat als inspiratie gebruikt voor de aluminium V10 van de Viper. Dus zo komen we met dit blok weer in Italië uit.Maserati en Alfa hebben allebei Italiaanse roots, althans dat was oorspronkelijk zo daarom zal een Alfaliefhebber liever een Maseratiblok in zijn
Alfa hebben dan een Amerikaans Pickuptruckblok want dat is een Viperblok van oorsprong.
Vergeet niet dat de mannen van Lamborghini een gietijzeren V10 Truckblok kregen en zij hebben dat als inspiratie gebruikt voor de aluminium V10 van de Viper. Dus zo komen we met dit blok weer in Italië uit.Maserati en Alfa hebben allebei Italiaanse roots, althans dat was oorspronkelijk zo daarom zal een Alfaliefhebber liever een Maseratiblok in zijn
Alfa hebben dan een Amerikaans Pickuptruckblok want dat is een Viperblok van oorsprong.