berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Jos the Boss terug in de GP!!

zo jul 31, 2005 11:52

Ben het na het lezen van dit topic in ieder geval met een persoon helemaal eens:
Met Kas.
T begint ermee dat we allemaal wel weten hoe moeilijk het is om UBERHAUPT in de formule 1 terecht te komen, en dat je alleen DAARVOOR al heel wat mee moet nemen...

Afgezien daarvan: Formule 1 SUCKS.
Mooi racen voor de toeschouwers:
WTTC
FIA GT
EuroBoss series
Thoroughbred F1 (ik geloof ook op oldtimer GP over 2 weken) - AANRADER!!
147 EAC
DTM
Vroeger, (ja daar gaan we weer, zelfs nog voor MIJN tijd,) toen was f1 t mooiste wat er was, met ferraris zoals t model hierboven, en eerder. Ik heb t staartje daarvan nog mee mogen maken op Zandvoort, 84, 85. Vanaf jaren 90 heb ik nog wel gekeken, maar nooit meer ook maar de geringste behoefte gehad om daar heen te gaan.
Als autosportliefhebber WIL ik in de pits, in de paddock, lullen met die mannen, loeren naar en onder die wagens etc. F1 wil dat je oprot , maar getuige een foldertje dak op Spa kreeg: als ik dan toch ga: Kaartje Gold: tussen 375 en 415 EURO. WAANZIN!!!!
Sodemieter op Bernie, zak er fijn in!!!!
2 jaar terug Thoroughbred F1 gezien: Lotussen, Tyrell 6 wielers, mc Larens, Matra, you name it, die jongens (en dames) trappen er ECHT mee, geluid was top, alles wat je wil, je mocht zelfs als je het vriendelijk vroeg IN DE WAGENS ZITTEN.
Kaartje weekend met alles erop en eraan: 45 euro.......................
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

duke
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Jos the Boss terug in de GP!!

zo jul 31, 2005 11:57

Ben het na het lezen van dit topic in ieder geval met een persoon helemaal eens:
Met Kas.
T begint ermee dat we allemaal wel weten hoe moeilijk het is om UBERHAUPT in de formule 1 terecht te komen, en dat je alleen DAARVOOR al heel wat mee moet nemen...

WTTC
FIA GT
EuroBoss series
147 EAC
DTM
Vroeger, (ja daar gaan we weer, zelfs nog voor MIJN tijd,) toen was f1 t mooiste wat er was, met ferraris zoals t model hierboven, en eerder. Ik heb t staartje daarvan nog mee mogen maken op Zandvoort, 84, 85. Vanaf jaren 90 heb ik nog wel gekeken, maar nooit meer ook maar de geringste behoefte gehad om daar heen te gaan.
Als autosportliefhebber WIL ik in de pits, in de paddock, lullen met die mannen, loeren naar en onder die wagens etc. F1 wil dat je oprot , maar getuige een foldertje dak op Spa kreeg: als ik dan toch ga: Kaartje Gold: tussen 375 en 415 EURO. WAANZIN!!!!
2 jaar terug Thoroughbred F1 gezien: Lotussen, Tyrell 6 wielers, mc Larens, Matra, you name it, die jongens (en dames) trappen er ECHT mee, geluid was top, alles wat je wil, je mocht zelfs als je het vriendelijk vroeg IN DE WAGENS ZITTEN.

Volledig mee eens !!!
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

164 Q4

zo jul 31, 2005 13:32

kijk eerst eens even wat je zelf allemaal (niet) hebt gepresteerd in je leven...Altijd maar zeiken en morgen weer lekker op de debiteuren administratie zitten... goed hoor!!
Wat ik bereikt heb? In korte tijd mijn 70% noclaim korting en dat terwijl ik toch ook met een niet kinderachtige (echte!!!!) 330km/h snelle wagen op de openbare weg rijdt die nou niet bepaald altijd even zachtzinnig bereden wordt. Schijnbaar hou ik 'm dus wel op de weg :lol: Zelfs toen ik bij 240km/h in Duitsland een klapband kreeg (bandje heb ik als 'trofee' nog wel liggen, niet veel meer van over trouwens :? ).
Dus hou ik m'n racer wel op de weg anders had ik nu niet zoveel noclaim :wink: .

Maar goed, verstand van F1 racen heb ik dan weer absoluut niet, dat heb ik dan wel weer met Jos gemeen :blue_lol: .

En altijd maar zeiken?? Ik ben van deels Duitse afkomst en ben best wel onder de indruk van de prestaties van sommige Duitsers hoor.

Zo, gaan we morgen weer naar m'n baas om met m'n handen weer wat vakmansschap af te leveren 8) . Momenteel ben ik met m'n collegas bezig dit extreemluxe cruiseschip te bouwen. Ook best wel een prestatie vind ik. Vind de rest van de wereld iig wel, want die zitten altijd weer met bewondering naar zo'n schip te kijken als er we er weer eentje klaar hebben.
Afbeelding
Deze is 300m/ 15 etages, de volgende wordt nog veel groter 8) .

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jul 31, 2005 17:30

Met Kas.

WTTC
FIA GT
EuroBoss series
147 EAC
DTM
Kijk, hier praat de ware autoliefhebber!!! :thumbs:
Dit is dus precies wat ik mensen om mij heen al jaren probeer duidelijk te maken. :oops:
Mensen die het eens beleefd hebben zijn het wel eens denk ik, maar er zijn er nog zat die hun geld blijkbaar liever door bernie afhandig laten maken. :? :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SQUADRA LEO
Guru
Guru

zo jul 31, 2005 23:19

Het valt mij op dat de Nederlanders altijd zo ontevreden zijn over hun landgenoten. In plaats dat we blij zijn dat er uberhaupt Nederlanders meedoen lopen we ze alleen maar af te kraken. :shock: Het is nooit goed of het deugt niet. Dat geld ook voor andere sporten. Als het Nederlands 11tal ( voetbal :evil: ) slecht presteert dan willen ze Dick Advocaat wel ophangen, maar als het goed gaat schreeuwen we van alle supporters het hardst en verwacht iedereen dat we kampioen worden. Al voor het tournooi begint. Vandaag gekroont, morgen gehoont.
Ik ben blij dat er Nederlanders mee doen, ongeacht hun karakter. Laten we het daarom een beetje positief bekijken. :wink:

P.s, Het kan zijn dat dit model gemaakt is naar aanleiding van een race waar sterke drank reclame verboden is. Zoals de modellen tegenwoordig allemaal zonder sigarettenreclame gemaakt worden.

=D> =D> =D>

Helemaal mee eens.... voor alle azijnpissers alhier over dit topic...kijk eerst eens even wat je zelf allemaal (niet) hebt gepresteerd in je leven...Altijd maar zeiken en morgen weer lekker op de debiteuren administratie zitten... goed hoor!!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 31, 2005 23:56

Het valt mij op dat de Nederlanders altijd zo ontevreden zijn over hun landgenoten. In plaats dat we blij zijn dat er uberhaupt Nederlanders meedoen lopen we ze alleen maar af te kraken. :shock: Het is nooit goed of het deugt niet. Dat geld ook voor andere sporten. Als het Nederlands 11tal ( voetbal :evil: ) slecht presteert dan willen ze Dick Advocaat wel ophangen, maar als het goed gaat schreeuwen we van alle supporters het hardst en verwacht iedereen dat we kampioen worden. Al voor het tournooi begint. Vandaag gekroont, morgen gehoont.
Ik ben blij dat er Nederlanders mee doen, ongeacht hun karakter. Laten we het daarom een beetje positief bekijken. :wink:

P.s, Het kan zijn dat dit model gemaakt is naar aanleiding van een race waar sterke drank reclame verboden is. Zoals de modellen tegenwoordig allemaal zonder sigarettenreclame gemaakt worden.

=D> =D> =D>

Helemaal mee eens.... voor alle azijnpissers alhier over dit topic...kijk eerst eens even wat je zelf allemaal (niet) hebt gepresteerd in je leven...Altijd maar zeiken en morgen weer lekker op de debiteuren administratie zitten... goed hoor!!

ik heb een wolk van een dochter van ruim 2 jaar en dat vind ik mijn beste prestatie...... voor de rest, vind ik, dat ik het beste presteer in een beetje lopen zeiken, zonder azijn overigens... :wink: forza Doornbos........ en niet Jos :blue_cool:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

matra sports
Guru
Guru

ma aug 01, 2005 08:18

:-k 164Q4 : ik zou toch maar eens bij jezelf te rade gaan mein Jungen. je mag zeker een eigen mening hebben, maar je vind jos een mislukkeling en jezelf ge-we-l-dig :-k

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma aug 01, 2005 09:17

Ach wat jongens kom op......
Zeikers met of zonder azijn :!:

Iedereen heeft hierover zijn eigen mening en dat mag toch ook.
Een prestatie moet je in het juiste daglicht plaatsen en die is voor ieder anders.
Wat voor de een een prestatie is is voor de ander een gewoonte.

Jos zal best goed kunnen rijden...het kwam er alleen niet uit.
Maar het was ook een beetje een azijnzeikerd en al helemaal de media. :wink:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma aug 01, 2005 09:52

Andrea de Cesaris is een grote persoonlijke favoriet net zoals Keke Rosberg.
Niet verwonderlijk dat een rijder als Jos Verstappen mij aanspreekt.

matra sports
Guru
Guru

ma aug 01, 2005 10:25

oke dan, sorry voor mijn felheid in dit soort zaken ! :wink: :blue_cool:

Dinky Boy
Miniaturista

di aug 02, 2005 18:02

Toen Jos nog reed keek ik nog F1, hij gaf hoe dan ook kleur aan de races.
Je moet iemand ook niet louter op zijn prestaties beoordelen, maar ook op zijn inspanning.
Niet degene die de 4daagse van Nijmegen fluitend in recordtijd loopt is een held, maar juist hij of zij die uren later kreupel van de blaren direct na de finishlijn in elkaar zakt.
Albers heeft misschien wat minder grindbak-ervaring, maar toen ik afgelopen weekend de F1 "keek" zat ik de meeste tijd met mijn neus in de krant. Heb de TV zelfs drie ronden voor de finish uitgezet, kon ik weer lekker gaan klussen.

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di aug 02, 2005 20:14

Toen Jos nog reed keek ik nog F1, hij gaf hoe dan ook kleur aan de races..
Precies, zijn koelbloedige verslag van die pitsbrand, de uitleg dat je wel iemand kan inhalen in de pits door even de revlimiter uit te zetten tussen 2 meetpunten, zijn vroege podiumplaats. Het is de beste nederlandse F1 piloot die we ooit gehad hebben en dat zal hij voorlopig wel blijven ook. Dus wees er trots op of niet..... Maar de hollandse gedachte dat iemand meteen nr1 moet zijn en dat ook moet blijven gaat in deze sport gewoon niet op. Albers en Doornbos gaan een zelfde toekomst tegemoet. Helaas zijn ze minder spectaculair bij de start en maken ze mindere acties op het circuit. Kijk naar zijn prestaties en wil je dat niet zien maak dan nog een oudbakken grindbakgrap...
Dirk - Giulia2000TS

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 02, 2005 20:17

Ik las vandaag dat Albers in de schijnwerpers staat bij BAR. Samen met Davidson.
Sato zit op de wip.
Off topic. Barrichello vertrekt bij Ferrari.

164 Q4

di aug 02, 2005 21:36

:-k 164Q4 : ik zou toch maar eens bij jezelf te rade gaan mein Jungen. je mag zeker een eigen mening hebben, maar je vind jos een mislukkeling en jezelf ge-we-l-dig :-k
Ik vind mezelf iig geen mislukking nee, daar heb je gelijk in. En anders dan doe je toch iets niet goed in het leven dacht ik.
Maar ik heb wel een strak plan en dan kunnen we gelijk zien hoe goed 'onze' Jos is en dan echt met 100% gelijkwaardig materiaal zodat hij daar niet over kan gaan zeuren: Hij moet eens meedoen in Top Gear met 'reasonable priced car' (goed idee of niet????\:D/ ).Qua topvermogen die dat ding levert moet hij dat toch wel onder bedwang kunnen houden :whistle: . En er zijn meer F1 piloten die daaraan meedoen en dus ook hun eigen scorebord hebben :blue_cool: .

Ik persoonlijk denk dat zijn score tussen Harry Enfield en die blinde op het normale bord komt :blue_lol: .

164 Q4

di aug 02, 2005 21:44

Kijk naar zijn prestaties en wil je dat niet zien maak dan nog een oudbakken grindbakgrap...
Oh dank je, heel graag. Dit kwam ik toevallig ergens tegen:

Afbeelding

met de tekst:

Zeer speciale Malaguti Firefox F1
In Jos Verstappen uitvoering, dit kom je niet vaak tegen.

Op de weg iid niet nee, misschien moet je die ook in de grindbak zoeken :lol: .

Vind het ook wel toepasselijk dat het een scootertje is en bijv geen Suzuki Hayabusa :wink: .

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”