ik doe mee!!!! (denk ik)Ok, zaterdagavond na 22.00 uur. Gewoon Monza aanhouden, is goed te doen.
Ik heb trouwens nu ook een SCARB aangemaakt .
Zijn er vanavond nog gegadigden?
Misschien ben ik er niet, ff naar groningen voor een playseat misschien
Is het nou echt zoooooo geweldigdat ik een PS3 moet gaan kopen??
Dre, een PS3 kopen, desnoods tweedehands en GT 5 halen. De normale gameplay is leuk maar on-line is cool !Is het nou echt zoooooo geweldigdat ik een PS3 moet gaan kopen??
Dre, een PS3 kopen, desnoods tweedehands en GT 5 halen. De normale gameplay is leuk maar on-line is cool !Is het nou echt zoooooo geweldigdat ik een PS3 moet gaan kopen??
Ik heb gisteren m'n zuurverdiende geld uitgegeven aan een 430 scuderia, deze nog wat getuned, fantastische auto zeg. M'n geld is wel op .
Ik twijfel een beetje... de bundel is €339,- en das stevig.Dre, een PS3 kopen, desnoods tweedehands en GT 5 halen. De normale gameplay is leuk maar on-line is cool !Is het nou echt zoooooo geweldigdat ik een PS3 moet gaan kopen??
Ik heb gisteren m'n zuurverdiende geld uitgegeven aan een 430 scuderia, deze nog wat getuned, fantastische auto zeg. M'n geld is wel op .
Mediamarkt online €311,-,t is toch weer 28 eurie goedkoperIk twijfel een beetje... de bundel is €339,- en das stevig.Dre, een PS3 kopen, desnoods tweedehands en GT 5 halen. De normale gameplay is leuk maar on-line is cool !Is het nou echt zoooooo geweldigdat ik een PS3 moet gaan kopen??
heb net mijn zuurverdiende geld aan een F348 uitgegeven