Op andere fora AlfaCat - Alle "gezinsleden" in één naam. "Gezin" bestaat naast bestuurder en navigator namelijk uit 3 Alfa's en 2 katten.
Hmmm, misschien moet ik mijn nickname maar eens laten wijzigen

Inderdaad, ik dacht even dat je in hondendrogers deed...Wat een slechte fotokwaliteit trouwens.....
En ik maar denken dat 0170 stond voor OLIOdon nr + mijn eerste Alfaliefde. Oja, strikt genomen niet MIJN don nr want ik lift gewoon een beetje mee...En de eigenaar van het don nr lift weer een beetje mee op mijn forumactiviteit![]()
Op andere fora AlfaCat - Alle "gezinsleden" in één naam. "Gezin" bestaat naast bestuurder en navigator namelijk uit 3 Alfa's en 2 katten.
Hmmm, misschien moet ik mijn nickname maar eens laten wijzigen
Inderdaad, ik dacht even dat je in hondendrogers deed...Wat een slechte fotokwaliteit trouwens.....(en dat was nog wel eens handig geweest met dit weer)
Het is een klein uitgevallen Jack Russell, dus dan moet je hem wel heel laag hangen. En vervolgens krijg je het beest er dan nooit meer onder vandaan, als ik hem goed inschatInderdaad, ik dacht even dat je in hondendrogers deed...Wat een slechte fotokwaliteit trouwens.....(en dat was nog wel eens handig geweest met dit weer)
![]()
Als je een handendroger wat lager bij de vloer hangt kan het prima hoor.
Moet ik je een offerte sturen?![]()
Patrick.
Daar had ik ook al last van, wou als Tom op het forum bekend staan, maar die naam is al bezet(nog nooit voorbij zien komen).Omdat "Patrick" al bezet was (door iemand geclaimd die volgens mij daarna nooit meer ingelogd heeft...) maar