Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Ik ben er klaar mee!!

wo okt 20, 2010 16:47

Damn Erik, het zit je zo te lezen idd niet mee met je GT :evil:

Ik weet nog dat je er naar op zoek was , de laatse Alfa met een echt v6 blok.....

Je laatste riemwissel is dan net 10.000 km gelden gebeurd als ik het goed begrijp, dan zou ik toch(ondanks dat het vaak een gebed zonder eind lijkt te zijn) zowel de uitvoerende garage die de riem heeft geplaatst , evenals Alfa romeo nederland.

Ik kan me nog iets herinneren op het Alfa Romeo prikbord destijds over een 166 3.0 24V waar de riem ook binnen de interval geknapt was , heeft toen bijna een jaar geduurd maar hij heeft toen wel alles vergoed gekregen.

Heel veel sterkte met je beslissing en tot slot : DE Pininfarina man zonder een Alfa.... [-X Dat is als een vliegtuig zonder vleugels... ;)
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Andretti Molletti

wo okt 20, 2010 17:03

Erik ik zou bijna zeggen bel eens met de autoadvieslijn van de ANWB en kijk eens wat zij adviseren.
(trouwens :idea: in de club kan r ook wel eens iemand zich hard maken voor de leden naar AR Nederland toe!!!! Nooit aangedacht maar ligt erg voor de hand natuurlijk) (topic waard?)
Het hoeft geen jaar te duren, heb je rechtsbijstand??
je moet even de juiste manier en mensen hebbn maar dan gaat het snel. Je mag gewoon vewachten dat het niet gebeurd!

Wat betreft de SCARB en mijn Alfahobby: laat ik duidelijk zijn dat het wel gebeurd en dat het kwaad al geschied is.
Ik hou mijn Giallo bertone omdat ik het wil en zal met vlagen nog wat alfameetings bezoeken. Daarnast zal ik mijn eigen Alfacontent wel invulling geven.
Niet de passie voor alfa maar het SCARBgevoel is op laffe wijze vermoord... iets anders kan ik er niet van maken, sorry.

Pinin01
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: Ik ben er klaar mee!!

wo okt 20, 2010 18:10

Erik ik zou bijna zeggen bel eens met de autoadvieslijn van de ANWB en kijk eens wat zij adviseren.
Goede tip, zal ik morgen eens doen.
Wie is dat in de club, waar kan ik contact met hem opnemen?
Over de ANWB gesproken, ik ben vanmorgen perfect geholpen. Ik stond geweldig gevaarlijk op de vluchtstrook en die jongens waren er binnen 2 (lees twee!!!!) minuten om me weg te slepen.... hulde!
Saluti Erik
Spider 3.0-2000
Spider 2000 Veloce-1973
Bertone 2000 GTV-1973
Ducati 900SS

Andretti Molletti

wo okt 20, 2010 18:27

Goede tip, zal ik morgen eens doen.
Wie is dat in de club, waar kan ik contact met hem opnemen?
Over de ANWB gesproken, ik ben vanmorgen perfect geholpen. Ik stond geweldig gevaarlijk op de vluchtstrook en die jongens waren er binnen 2 (lees twee!!!!) minuten om me weg te slepen.... hulde!
Dank je, fijn te horen!(als je echt gevaarlijk staat proberen ze voorrang te geven aan je pechgeval) Weet je nog n naam want dan geef ik het door.

Pinin01
Advanced Member
Advanced Member

wo okt 20, 2010 18:30

Ik heb geen naam, maar weet wel dat het de goede man als thuisbasis Geldrop heeft.
Hij had net 2 weken een nieuwe sleepauto (Iveco, een italiaan die het wel doet :wink: )
Saluti Erik
Spider 3.0-2000
Spider 2000 Veloce-1973
Bertone 2000 GTV-1973
Ducati 900SS

schummi
Advanced Member
Advanced Member

wo okt 20, 2010 18:31

...een ander merk :evil: ..
Niet vanwege defecten maar wel vanwege de SCARB rij ik geen ALFA meer... nou ja eentje dan :roll:
Dus begrijpelijk vind ik het wel!
En ik kan het weer niet laten moet reageren vingers jeuken weer dre :wink:
Maar voor zo'n steigerend paard zou ik de alfa ook wel inruilen :P

Andretti Molletti

wo okt 20, 2010 18:37

...een ander merk :evil: ..
Niet vanwege defecten maar wel vanwege de SCARB rij ik geen ALFA meer... nou ja eentje dan :roll:
Dus begrijpelijk vind ik het wel!
En ik kan het weer niet laten moet reageren vingers jeuken weer dre :wink:
Maar voor zo'n steigerend paard zou ik de alfa ook wel inruilen :P
Nou is het wel zo dat hier het kip-ei verhaal duidelijk een volgorde heeft ;)

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

wo okt 20, 2010 19:43

Wat betreft de SCARB en mijn Alfahobby: laat ik duidelijk zijn dat het wel gebeurd en dat het kwaad al geschied is.
Ik hou mijn Giallo bertone omdat ik het wil en zal met vlagen nog wat alfameetings bezoeken. Daarnast zal ik mijn eigen Alfacontent wel invulling geven.
Niet de passie voor alfa maar het SCARBgevoel is op laffe wijze vermoord... iets anders kan ik er niet van maken, sorry.
dan moet je er nu ook gewoon over ophouden dre, je punt is reeds duidelijk gemaakt (in meerdere posts dacht ik).

On-topic. ik kan me je gevoel volledig voorstellen, het is zo &)# als hij te vroeg knapt! 1 keer meegemaakt en ik was toen heel moedeloos...

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo okt 20, 2010 20:11

dan moet je er nu ook gewoon over ophouden dre, je punt is reeds duidelijk gemaakt (in meerdere posts dacht ik).
als er enkele mensen om vragen kun je moeilijk klagen dat iemand erover door blijft gaan.. :?
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

wo okt 20, 2010 20:16

als er enkele mensen om vragen kun je moeilijk klagen dat iemand erover door blijft gaan.. :?
of je zegt "pb me even'' of je PB't het terug :idea:

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

wo okt 20, 2010 20:18

Daarnaast, Hans, weet jij wat er speelde dan?

Steek jij zelf ook ergens belangeloos je ziel en zaligheid in?
Stel je eens voor dat je dat dan op een lullige manier kwijt raakt, terwijl je er dag en nacht voor klaar stond?
Zou ik ook zuur zijn...

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo okt 20, 2010 20:20

Dat is heel zwaar balen. Ik ben benieuwd wat de dealer/importeur als oplossing gaat aandragen, dus totdat het salomons oordeel gevallen is zou ik me neutraal opstellen en niet gaan Zwarte-pieten.
Lullige vraag misschien, maar is het niet zo dat ook voor de V6 de vervangingstermijn is teruggeschroefd naar 60 dkm/3 jaar, net als alle andere benzinebroeders?
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Pinin01
Advanced Member
Advanced Member

wo okt 20, 2010 20:34

Dat is heel zwaar balen. Ik ben benieuwd wat de dealer/importeur als oplossing gaat aandragen, dus totdat het salomons oordeel gevallen is zou ik me neutraal opstellen en niet gaan Zwarte-pieten.
Lullige vraag misschien, maar is het niet zo dat ook voor de V6 de vervangingstermijn is teruggeschroefd naar 60 dkm/3 jaar, net als alle andere benzinebroeders?
Ik klaag nog niet over de dealer, maar ik zie de bui al wel hangen. Ik heb op de rekening gekeken van de 60.000km beurt, daar staat geen riem op.
Laatst gewijzigd door Pinin01 op wo okt 20, 2010 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Saluti Erik
Spider 3.0-2000
Spider 2000 Veloce-1973
Bertone 2000 GTV-1973
Ducati 900SS

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

wo okt 20, 2010 20:35

Daarnaast, Hans, weet jij wat er speelde dan?

Steek jij zelf ook ergens belangeloos je ziel en zaligheid in?
Stel je eens voor dat je dat dan op een lullige manier kwijt raakt, terwijl je er dag en nacht voor klaar stond?
Zou ik ook zuur zijn...
Ongeveer, geen details, maar die gaan mij dan ook weinig aan.
Maar natuurlijk kan ik me het voorstellen Michel! Ik spreek dan ook geen kwaad woord over dré (tenminste zo bedoel ik het niet, mocht het toch zo overkomen!)
Alleen dit forum is wel een digitaal uithangbord voor de SCARB. Als je dit soort reactie's van een toegewijd (ex)lid leest als misschien aankomend lid, bedenk je je wel even om ook echt lid te gaan worden. En dat is misschien ook terecht, maar wel jammer voor de club.

Enfin, dit is niet het topic voor deze discussie, maar ik vondt het wel netjes om je vraag te beantwoorden en hier ook openlijk (en dus niet via pb) duidelijk te hebben dat ik niet op dre tegen heb. ben juist pro-dre :wink:

Andretti Molletti

wo okt 20, 2010 20:44

Tijd voor een Poll Hans ;)

Uit alles lijkt te blijken dat Pinin01 te goeder trouw heeft gehqndeld en netjes onderhoud heeft gedaan zoals het moet.
Niet hij maar de dealer moet beoordelen of de riem moet gebeuren en daar ga je dus behoorlijk vrij uit. Als de riem niet gebeurt is, zal de dealer met een heel erg goed verhaal moeten komen waarom niet.
Maar goed er zijn twee kanten: technisch en juridisch en technisch kan ik wel wat beoordelen: je zit sterk! Juridisch is wat lastiger maar lijkt me ook wel gunstig.

Terug naar “Het Forum Café”