Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Een transaxle te min?

di okt 12, 2010 23:19

@ iedereen die ontevreden is en maar wat roept over te laat dit, en te laat dat:

degene die het zou regelen (geen namen) kwakkelde met zijn gezondheid > te laat doorgegeven dat het niet meer lukte > niets (NIETS) geregeld, alleen ideen > Heren alfetta register op het laatst nog ALLES moeten regelen.

wie de schuld heeft en of dit voorkomen had kunnen worden lijkt me duidelijk. dat de heren registerleiders nu weten hoe ze het volgend jaar niet gaan doen ook. heb je tips? bel ze gerust!

contactgegevens registerleiders

verder meng ik me hier niet meer. de transaxle lovers kunnen zich volgens mij prima verder redden :thumbs:

blackbox
Full Member
Full Member

wo okt 13, 2010 12:14

had nog wel mijn boxer grill erin gedaan.. ;)
Afbeelding
Al 18 jaar Alfa 90 Q :^o

gtj1600
Guru
Guru

wo okt 13, 2010 16:13

dre...,,goesting,, is bels voor ergens zin in hebben..als je meer vertaling wilt , laat het maar weten :jumping: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

gtj1600
Guru
Guru

wo okt 13, 2010 16:14

kristal...je hebt toch nog wel geslapen.. :lol: :wink: en geen enge dromen gehad :blue_lol: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: Een transaxle te min?

do okt 14, 2010 21:07

Ik heb geen frustraties, ik ben teleurgesteld, mag dat ook?
Daarnaast ben ik nog steeds DONATEUR en ja daar heb je gelijk in, ondanks...
Ik ga geen discussie over de club starten omdat me dat mijn toegang tot hier en elders gaat kosten. Zelfs ik heb vrienden in de Alfaclub ( ja echt!!) en dus is het me dat niet waard.
Ik ben al 100 jaar lid van de toko en heb me 10 jaar lang serieus ingespannen. Dus een opmerking doe het dan zelf is leuk... wat was er niet goed aan de dingen die ik organiseerde voor/namens de TC?
Geen idee wat goesting is, maar mijn alfalicht is stilaan aan het uitgaan... ik heb teveel moeten investeren in een club waar geen of iig veel te weinig rendement uitkwam... en dan raakt de energie op.... het kan niet van één kant komen.

Het zou slim zijn wat van mijn input mee te nemen in het optimaliseren van het proces ipv het te zien als negatieve kritiek... dat zegt nl meer over de ontvanger dan de zender ;)
Wij als organisatie van de Nimega100Miglia snappen ook heel veel zaken niet van de club.
Jouw opmerkingen begrijp ik overigens wel, want ik verbaas me ook over vele zaken qua organisatie en evenementen kalender van de club.
De organisatie van de Nimega100Miglia zit overigens al 4 jaar lang op feedback te wachten van het bestuur van het scarb dus dat zegt genoeg.
Dit ter info, echter zijn wij desondanks erg gelukkig met de ontwikkeling van ons evenement wat nu is opgelopen tot een van de grootste evenementen op Alfa gebied in Nederland.

Gr. Peter
(dit bericht is overigens op persoonlijke titel)
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Frits
Guru
Guru
Contacteer: Website

vr okt 15, 2010 15:30

http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 15, 2010 16:04

Goed gedaan Frits. Ik heb ook niets geen klachten mogen ontvangen via PB of mail. Ik heb er een topic over lopen wat het register aan gaat van de Alfetta (sedan) Gt, GTV en de GTV6 via het Alfetta 116 forum. Heb hier tot op heden geen reacties gelezen met op of aanmerkingen. Wij, Henk en ik staan hier zeker voor open. Henk zal morgen ook aanwezig zijn bij de forummeeting van het Alfetta 116 forum in Gramsbergen. Het is voor ons allen een hobby die we uitoefenen naast ons gewone werk en hier gaat best veel tijd in zitten. Zeker als je zeg maar 1e registerleider bent komt er veel op je af en hebben leden dan ideeen of opmerkingen dan is dit altijd zeer welkom. Er was tot een tijdje terug een gedoe om onze registerleider, maar dit is alweer opgelost. Het geval is dat Henk in het diepe is gegooit met het register nadat Ernst Peter ermee is gestopt en er, ook al toen hij nog registerleider was de laatste tijd niet veel aan heeft gedaan. (Dit is uit eigen ervaring) Ik ga niet als scheidsrechter optreden maar er spelen achter de schermen meerdere dingen en er word hard aan diverse dingen gewerkt.
Ik vind een registerdag/transaxledag zoals men het in Engeland doet ook niet verkeerd. Gewoon op een veld en klapstoeltje er bij en gezellig keuvelen over de hobby. Maar daarom wat ik al melde is dit wat jij aangeeft een goed idee.
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982

database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

vr okt 15, 2010 20:18

Ik heb het al eerder geschreven maar Andretti is bezig om de sfeer hier verzieken. Dit is weer eens een goed voorbeeld. Het is zo gemakkelijk om vanachter de computer bij de warme kachel kritiek te spuien.
Volgens mij ben jij daar nu harder mee bezig....

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 15, 2010 21:23

ff een opbeurende noot hier .
Morgen is er nog een transaxle meeting hier vlak in de buurt :D :D

Ga ik nog ff met de spidert kijken :roll:

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 15, 2010 21:28

ff een opbeurende noot hier .
Morgen is er nog een transaxle meeting hier vlak in de buurt :D :D

Ga ik nog ff met de spidert kijken :roll:

grt rogeralfa :driving:
Klopt, kom je niet meedoen met de bbq? Voor de goede orde, het is een meeting van het Alfetta 116 forum :wink:

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982

database register.

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 15, 2010 21:40

Klopt ik zit ook niet te pusen dat men moet komen hoor ..................:wink: als scarb lid blijf ik denk ik maar thuis
Maar geef de transjes hier een duwtje in de rug
Ik heb ook geen idee waar het is :biggrin: :biggrin:

PS voor een bak koffie stel ik nog ff een boxertje af :wink:

grt rogeralfa:driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 15, 2010 21:50

Klopt ik zit ook niet te pusen dat men moet komen hoor ..................:wink: als scarb lid blijf ik denk ik maar thuis
Maar geef de transjes hier een duwtje in de rug
Ik heb ook geen idee waar het is :biggrin: :biggrin:

PS voor een bak koffie stel ik nog ff een boxertje af :wink:

grt rogeralfa:driving:
Je weet dat je zeer welkom bent en ook met een Alfa uit die mooie verzameling van je :wink:
En een beetje reclame is zeker niet verkeerd Rogier :thumbs:
We spreken elkaar morgen wel ga ik vanuit. Het is dan wel een meeting van het Alfetta 116 forum, maar liefhebbers
zijn altijd welkom om een kijkje te komen nemen. Alleen de bbq is al geregeld en de mensen hebben er voor betaald en
het vlees is besteld en hier kan men dus niet meer aan mee doen.

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982

database register.

SPIDERVELOCE1750

vr okt 15, 2010 22:03

Sprookje :

Er was eens ( want daar beginnen die klotedingen nu eenmaal altijd mee ) een zekere niet nader genoemde man , die heel wat gaven bezat . Minstens meer dan een dozijn en dat is zonder overdrijven gezegd . We kunnen dus wel stellen dat hij een hele Alfabus vol interessante dingen had .

In de loop der tijden deelde hij heel wat van zijn intellectuele en stoffelijke bezittingen met anderen , maar geen nood : Hij kreeg soms meer terug dan wat hij ooit had geschonken . De bus raakte dus niet leeg maar was bij tijden zodanig zwaar geladen , dat er wel hier en daar eens een veer moest springen .

Maar ook hier geen nood . De man was namelijk zeer handig en wist alles op zijn eigen gerijde wijze op te lossen .

Jaren gingen voorbij en het evenwicht in de bus werd altijd netjes hersteld , zodat deze nog lang vrolijk en vrij zou kunnen rondbollen .

Maar op een dag sloeg het noodlot toe ...

Hoe , waar , wanneer en vooral waarom zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen .

Er kwam geen einde aan de geschenkenstroom die zijn gaven hem toelieten te plegen . Neen hoor . Alleen kwamen er minder en minder geschenken terug en ( het laat zich al raden ) na verloop van tijd was de bus nog maar half gevuld .

Er moest dus actie ondernomen worden !

Omdat er meer en meer negatieve geschenken terugkwamen , die de lading van de bus alleen maar deden slinken , beraamde de man een plan , waardoor er nooit meer schaarste zou heersen . En zo geschiedde ...

De talenten werden serpenten , die zich , zoals in vele sprookjes al bewezen , konden verhullen in een schapenvacht . Dit was niet enkel zeer handig wat betreft de communicatie naar de barre buitenwereld , maar ook om de schijn op te houden dat de bus nog steeds goed gevuld was .

Zo'n alfabus is immers niet zo groot , maar wel sneller gevuld met een aantal ongeschoren schapen dan met een emmer slangen .

De gemeenschap was uiteraard ten zeerste in de war , want hun weldoener deed plots zo raar . En het was maar moeilijk te geloven dat hij telkens weer als vurig sissend serpent allerlei dingen aanboorde , terwijl hij de dag daarna weer als een lieflijk aaibaar lammetje de meute vervoegde .

Hoe het sprookje afloopt weten we nog niet en uiteraard is een happy end steeds gewenst .

Maar zeker is dat er zich blijkbaar een aantal kippen hebben gemanifesteerd die , in tegenstelling tot hun algemene reputatie onder de forumdieren , het plots doorzien hebben .

Andretti Molletti

vr okt 15, 2010 23:04

En bedankt hoor :?

Terug naar “Evenementen”