Mischien dat dit helpt.
Handig !!!
Jammer dat ze dat er af fabriek niet opzetten... zouden er meer automerken rijden met deze verdeler en dan andere onstekingsvolgorde?? Ik kan het me niet indenken...
Nu ik begrijp dat je geen 3 disbobines hebt heb ik nog wel een truuc vd ww voor ieder die de ontstekingsvolgorde kwijt is.
Het is niet zonder risico (backfires mogelijk dus schade aan luchthoeveelheidsmeters indien vlinderklep) en het stamt uit de carb tijd.
Haal alle bougiekabels op de verdeelkap los. (die zijn al los wat je was de weg kwijt

)
Steek een kabel in een willekeurige aansluiting en start... steek deze nu net zo lang over totdat die cilinder meeloopt.
Leg de kabel even opzij en pak de volgende. Idem... daarna kun je met auttechnische kennis de truuc 1 3 4 2 of 1 6 3 5 2 4 (Ford 1 6 5 4 3 2) (Nissan123456) de rest plaatsen...werkt echt als je een beetje gevoel hebt erg goed!
(pas op met LPG

)