Kijk, jij begrijpt wat ik bedoelHet zal uiteraard functioneel zijn maar het verdient in mijn ogen absoluut geen schoonheidsprijs.

Ook weer mee eens, ik vindt wel dat men, met name aan de bovenkant van het dashboard, meer aandacht hadden kunnen besteden, dat is mij te recht toe recht aan, stukje stof en paar parkers.Kijk, jij begrijpt wat ik bedoelHet zal uiteraard functioneel zijn maar het verdient in mijn ogen absoluut geen schoonheidsprijs.
Nou moet ik wel toegeven dat, gezien het feit dat deze auto met z'n 850 kg kennelijk echt voor het racen is ontworpen, het niet helemaal onlogisch is dat functionaliteit een hogere prioriteit heeft gekregen dan design.

En daar heb jij weer gelijk in. Eigenlijk geeft het interieur me een beetje het gevoel dat er te weinig tijd is geweest om er meer van te maken.Ook weer mee eens, ik vindt wel dat men, met name aan de bovenkant van het dashboard, meer aandacht hadden kunnen besteden, dat is mij te recht toe recht aan, stukje stof en paar parkers.Kijk, jij begrijpt wat ik bedoelHet zal uiteraard functioneel zijn maar het verdient in mijn ogen absoluut geen schoonheidsprijs.
Nou moet ik wel toegeven dat, gezien het feit dat deze auto met z'n 850 kg kennelijk echt voor het racen is ontworpen, het niet helemaal onlogisch is dat functionaliteit een hogere prioriteit heeft gekregen dan design.

Helemaal mee eens. TZ3 > 8C. Heb zelf die laatste nooit echt geweldig gevonden.Ik vindt het echt een adembenemend ding. Laat die 8c maar zitten,die is hierbij veel te weiblich en te uitgewogen. dit is echt helemaal vol karakter en razend spannend.

Het word hoog tijd dat Alfa terugkeert in de autosport.
  Het word hoog tijd dat Alfa terugkeert in de autosport. 

Mooi maar Te log om echt sportwagen te zijn.Ik heb ernaar gekeken, nog een keer gekeken, en nog een keer.
Maar ondanks dat er Alfa Romeo op staat kan ik aan geen andere conclusie komen als: WAT EEN LELIJK SCHIP!
Dat raceauto's ook mooi kunnen zijn bewijst onderstaande foto: (om het over het geluid maar niet te hebben!)
[/img]
 Daareintegen is een kale Aston een fraaie auto. De TZ 3 zit met uiterlijk en specs veel  meer in de hoek Elise en D8. Maar de een houdt van de moeder en de ander van de dochter..
 Daareintegen is een kale Aston een fraaie auto. De TZ 3 zit met uiterlijk en specs veel  meer in de hoek Elise en D8. Maar de een houdt van de moeder en de ander van de dochter..