Marcel, heel veel plezier straks met je schitterende bella als ze apk gekeurd is, maar dat moet absoluut geen probleem zijn. En succes alvast met je andere 33 en Sudje natuurlijk.
Enkele sfeer plaatjes:

Lekker elke dag genieten.Vandaag APK-goedgekeurd zonder opmerkingen!
Eindelijk kan ik er legaal de weg mee op. Ik voel me weer helemaal thuis in de 33.![]()
Voorlopig is dit m'n nieuwe dagelijkse auto.
Dat valt vaak best mee. Ze maken die remklauwen, zuigers, kleppen, koplampen etc niet zelf, zijn gewoon tegen n ormale prijzen verkrijgbaar. Een voorruit, speciale rubberstrip of ventilatie roostertje kan extreem duur zijn dat wel. Ik ken ook iemand die een defecte Ferrari motor met een gebruikte zuiger, nieuwe zuigerveren en wat in/uitlaat kleppen weer gemaakt heeft voor weinig. Maar laten we niet afdwalen.Alleen zijn de onderdelen ietsjepietsje duurder. En misschien wat moeilijker te krijgen?
Als ik ooit zonder werk kom te zitten dan ben ik dat serieus van plan om te gaan doen. Voor derden dan.Fantastisch hoor. ik heb net nog eens alle foto's bekeken vanaf het begin. Vanaf nu hoeft niemand meer te zeggen dat een auto te slecht is en hoeft geen enkele zeldzame of zeldzaam wordende Alfa meer gesloopt te worden. Misschien een goed idee om een seventies semi-supercar in slechte staat te kopen, opknappen en met winst verkopen zoals Ferrari 308, Lambo Urraco, Maserati diverse types. Het kost evenveel moeite, ijzer is ijzer.