Ik heb nooit een injectie Alfa heb gehad, maar heb het ook nooit nodig gevonden een werkende choke te hebben op dubbele carburateurs. Mijn APK meester was niet tevreden over mijn "mistlamp aan waarschuwingslampje" (dat is er niet echt, alleen de schakelaar verraad het) mijn tegenwerping dat tenminste dat onderdeel van de auto origineel is mocht niet baten dus nu floept het choke lampje aan als ik de mistlamp inschakel, gewoonlijk 1 keer per jaar tijdens de APK want zo mistig is het nooit.Deze chokeknop kan in de prullenbak![]()
De eerste uitlaatgassen, je moet er ff aan gesnoven en naar geluisterd hebben voor het juiste gevoelWolk is voor de bijdehandjes onder ons uiteraard niet blauw
![]()
Hoop er over een paar dagen (als het droog is) mee te gaan sturen
Weet dat de sud niet van suikergoed is Bert, ze staan natuurlijk niet bekend om hun degelijkheid qua plaatwerk hé, deze ziet er nu nog aardig uit , wil dat graag zo houden. Met slecht weer pak ik liever de 156 of 147En wachten op droog weer om te gaan rijden? Ik stond vorige maand nog achter de strooiwagen te wachten voor een afgesloten A73 tunnel, ze zijn niet van suiker hoor!
Hee Alfaverzamelaar, snel en vakkundig gedaanVan het weekend dan maar een ritje zuid-oost Brabant
En dan wil ik langskomen, moet Harry weer eens naar een verjaardagFijn nieuws Ton, ben je wel 100km de verkeerde kant op gereden, ik heb je nog niet gezien.
Als ik zaterdagochtend geen ingrepen hebFijn zo'n vrouwtje.![]()
![]()
![]()
![]()
Zaterdag tot 13:00 is de koffietent open Ton.