Afgelopen week de "draad"maar weer eens opgepakt en de ontroeste 33 tank onder het sudje geplaatst.
Ik weet niet of het orgineel ook zo is, maar tussen de spanband en tank een rubber geplaatst zodat tank bij vastzetten niet beschadigd.
Op de bodem zijn nog sporen zichtbaar van opgeloste tectyl door een lekke vlotterdekselpakking van een eerdere tank
Het brandstoffilter uit de 33 op dezelfde plaats in het sudje gemonteerd, als de motor enige tijd gedraaid heeft ga ik deze uiteraard vervangen voor een nieuwe.
De retourleiding van de sud is 6 mm, deze vervangen door het 8 mm exemplaar uit de 33, tevens de extra leiding getrokken voor de ontluchting van de tank.
Ik zie dat nabij het stuurhuis helaas het roestduiveltje ook toe begint te slaan

gelukkig is het nu nog maar oppervlakkige roest.
Het wazige kastje uit de 33 tbv tankontluchting op het schutbord geplaatst.
De motronic heb ik onder het dashboardkastje geplaatst.
Het zijn weer aardig wat stekkertjes die aangesloten dienen te worden
Binnenkort het sudblokje eruit lepelen en van het 33 blok de waterpomp en distr. riemen preventief vervangen.
wordt vervolgd
