hopelijk niet te laat, maar ik zou toch echt voor rood gaan. Staat veel mooier en hoort bij elkaar.
bij de latere types zit geen J-haak in het midden achter. Er zitten er 2 aan de zijkant bij de `middenstijl` L & R.
Verder moet je ook de 2 platte zwarte haakjes hebben die achterop in het voorste gaatje worden vastgeschroefd. Hier haak je de kap overheen, daarna klem je de 2 beugels bij de voorruit vast en als laatste draai je de 2 J-haken aan de zijkanten vast. Wel even met 2 mensen doen! Met een beetje oefenen duurt de wisseling niet langer dan 10 min. Ramen stellen ed heb ik geen last van, er valt ook niks te stellen volgens mij. En het kabeltje met stekker voor verlichting en achterruitverwarming zit aan de bestuurderskant ter hoogte van de hoofdsteun.
Ik heb het wel over de spider 4.
tja, en dan kan ik eventueel wel een kopie maken van de originele gebruiksaanwijzing voor de liefhebbers.
suc6 met de aankoop.
[/u]
Ik heb een Kobler hardtop (targa) en daar is wel wat meer schroefwerk bij (of ik mis wat essentiele onderdelen).
De kop moet je vastschroeven achterop bij de 2 strips en met behulp van bouten vastzetten op de bevestiging van de softtop.
Daarna is het gewoon een kwestie van de klemmetjes voorop, hoef(de) niets af te stellen, kap was meteen waterdicht.
Op zich is het wel snel te doen maar toch wel wat werk, mogelijk dat het bij een originele kap simpeler is (met een haak).
Ben wel benieuwd naar die gebruiksaanwijzing, misschien dat er iets aan te passen is op mijn kap zodat die ook wat handiger te monteren is.
Voor de rest gebruik ik hem trouwens nauwelijks..