Hoeveel gaats veerpoten heb jij dan ?Heb geen ervaring met dit merk, Maar mijn Sportwagon is onlangs verlaagd met Jamex veren van een "normale 33" geen probleem!
Toevallig vandaag bericht gehad, alleen COBRA heeft veren voor de SW, 4 cm omlaag.
Iemand ervaring met dit merk ?
P.s. Ziet er nu al goed uit, maar moet toch echt wat lager! Succes!
Groet
William
De veren van Alfastrada al geprobeert? Ik heb ze dr net onder zitten en ben er content mee.Jongens, ik krijg het niet voor elkaar.
8 veren experts gecontact, veren voor de sedan geen probleem, maar SW veren homaar.![]()
Er zaten leveranciers bij die er echt werk van gemaakt hebben!
Bedankt alfaqv75,voor de uitleg maar gecheckt en deze merken hebben geen SW veren![]()
Mijn vraag is, wie heeft ervaring met het verlagen van een Sw 3 gaats ?
Zijn sedan veren wel of niet aan te raden.
Wie weet er nog een leverancier ?
groet,
William
Hmm ik heb idd 15"ronals 195 banden.Ik heb nooit van problemen met Berlina veren onder een SW gehoord. Het enige verschil bij de SW is de achter-overhang, dus in theorie zit daar iets meer gewicht, mar zeker bij verlagingsveren icm met goede schokdempers zullen er geen problemen zijn hoor, dus gewoon doen!
Onder mijn Q4 SW zitten Berlina verlagingsveren van Zender, 40mm verlaging. Wil je je SW ook leuk rijdbaar houden dan zou ik niet verder gaan dan 30 a 35 mm maximaal.
Het omrollen van de wielkastranden is verstandig om te doen bij montage van Ronals, het aanlopen is een algemeen probleem bij deze velgen icm verlaging.
En we willen foto's vóór en na heh!
Welke veren heb je van strada ?De veren van Alfastrada al geprobeert? Ik heb ze dr net onder zitten en ben er content mee.Jongens, ik krijg het niet voor elkaar.
8 veren experts gecontact, veren voor de sedan geen probleem, maar SW veren homaar.![]()
Bedankt alfaqv75,voor de uitleg maar gecheckt en deze merken hebben geen SW veren![]()
groet,
William
randjes om laten vouwen en je hebt nooit meer last (en kost ook niet de wereld)Hmm ik heb idd 15"ronals 195 banden.Ik heb nooit van problemen met Berlina veren onder een SW gehoord. Het enige verschil bij de SW is de achter-overhang, dus in theorie zit daar iets meer gewicht, mar zeker bij verlagingsveren icm met goede schokdempers zullen er geen problemen zijn hoor, dus gewoon doen!
Onder mijn Q4 SW zitten Berlina verlagingsveren van Zender, 40mm verlaging. Wil je je SW ook leuk rijdbaar houden dan zou ik niet verder gaan dan 30 a 35 mm maximaal.
Het omrollen van de wielkastranden is verstandig om te doen bij montage van Ronals, het aanlopen is een algemeen probleem bij deze velgen icm verlaging.
En we willen foto's vóór en na heh!
Als ik m nou maar 30 MM verlaag, zouden ze dan ook al aanlopen denken jullie.?
Welke veren heb je van strada ?De veren van Alfastrada al geprobeert? Ik heb ze dr net onder zitten en ben er content mee.Jongens, ik krijg het niet voor elkaar.
groet,
William
ook andere shocks gemonteerd ?
Leuk om te zien dat m'n tip effect heeft gehad. Heb ook goede ervaringen met deze veren.Eindelijk geschikte veren gevonden, met dank aan Sytse, die mij op Merwede Springs bracht.
Kwalitatief goed en ook nog betaalbaar.
Voor 3,5 cm, achter 3 cm omlaag.
in de achterveren zit een opvulring die het doorhangen tot minimum beperkt.
Ik ben te vreden over het resultaat.
Ervaring tot nu toe,
Bochtenwerk nog strakker
Iets stugger, maar niet oncomfortabel.