.... ik moet maar weer nodig is aan de vrouwIk wil niet weten wat het alternatief is voor stoelen en uitlaten als jullie met z'n tweeen op een woensdagmiddag met leer en pijpen aan de gang gaan....![]()
Maar goed, ieder zijn ding. Ik sla voor de zekerheid even een les-woensdag over.
En dan natuurlijk nog electrische achterramen... dan kan je het zo lekker horen als je een tunnel in blaastDie wil ik binnenkort live horen!!
Het ziet er al bruut uit, laat staan hoe dat moet gaan klinken!! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont...ik zou mijn wekker graag inruilen op zo'n exemplaar!!![]()
![]()
Valt de CSC van mijn 75 waarschijnlijk bij in 't niet...en ga ik dus hard sparen voor de bijpassende eindpijp.zucht...was ik maar minder makkelijk over te halen...
of had je een biertje te veel op toen je de foto namLet niet op de kwaliteit van foto. Nokia (met zeiss lens!!) kunnen geen fotocamera's maken, laat staan er een telefoon tegenaan plakken.
Ik heb nog gekeken of ik hem nog had, maar bij mij is ie al weg. Dan heeft ie nog maar 1 optie over, mocht hij hem nog nodig hebben.Zocht je deze nou?
Let niet op de kwaliteit van foto. Nokia (met zeiss lens!!) kunnen geen fotocamera's maken, laat staan er een telefoon tegenaan plakken.
Mietje!... hij kinkt zo hard, dit kan gewoon echt niet. Wel leuk speelgoed, maar als ik straks weer een half jaar naar Hoofddorp heen en weer moet, ben ik bang dat ik minimaal een keer aangehouden wordt voor het aantal db's wat ik produceer...