Bedankt voor de positieve reacties.
@Dink. Goed idee. Alleen hoe krijg ik 'm twee hoog? Of toch maar bij m'n ouders in de woonkamer zetten
@Sinus. Techniek redelijk ver. Maar toch nog veel kleine klusjes die stiekem heel veel tijd kosten. Ik kan waarschijnlijk eind deze week de gecoate spullen in Best ophalen. Dan kan ik alvast beginnen de nieuwe bussen in de wielophangning te zetten, etc.
Bij het restauratiebedrijf mag ik gebruik maken van de brug om de ophanging eronder te zetten. En hij gaat me uitleggen hoe ik de
remleidingen kan maken, want die waren nogal hard aan vervanging toe.
@Kroehlur. Hoe kun je dit zelf voor elkaar krijgen? Opleiding voor autospuiter gaan volgen?
De achteras, startmotor, etc., heb ik zelf gespoten op het werk in de industriële spuitkabine. Maar dan komt er toch wel veel stof in.
M'n spuittechniek is ook niet je van het, maar nog acceptabel voor iets dat onder de auto komt
Wat in de primer heel wat lijkt, kan na het aflakken nog wel eens tegenvallen. Wel een klus die veel voldoening geeft. Aan een hele auto zou ik me echter niet durven wagen.
Was afgelopen zaterdag overigens geen lolletje, terwijl het buiten 30 graden was in de spuitkabine staan met het masker op.
Dan is het nodig weer eventjes aan het einddoel te denken.