Ik schrik hier dus enorm van....
Mijn condoleances en ik kan mij verder alleen maar bij alle andere postings aansluiten. ik heb ook veelvuldig via pb contact met Wim gehad en de nodige discussies over de boxers gevoerd, maar altijd met een grote knipoog. Wat kon jij daar een passie en energie in stoppen! Wim had een ongezouten mening, niets dan respect daarvoor (al waren we het regelmatig behoorlijk oneens met elkaar)!
Wim, we gaan je hier zeker missen, maar wat een rotstreek dat je het professor-mysterie nu meeneemt, echt een Wim-actie
Nog een kleine quote van Wim:
------------------
Geplaatst: Vr 26 Jun 2009 20:51 Onderwerp: RE: Alfa 33, eigenaren & liefhebbers
--------------------------------------------------------------------------------
De ware liefhebber is in mijn ogen degene die er alles aan doet om zijn auto (maakt niet uit welk merk) origineel te houden. De rest valt onder de categorie waarvoor onze oosterburen een zeer fraaie benaming hebben: Autoveredler.
Hoewel de meesten van hen eigenlijk onder de categorie Autovergewaltiger vallen.
Ik wil gewoonweg over 19 jaar 50 jaar 33 kunnen vieren waar dan ook ECHTE ORIGINELE exemplaren verschijnen. Neem bijvoorbeeld een verlaagde 33. Bij elke wasbeurt (die natuurlijk elke week plaats vindt) moet je met de hand achter de tankopening het eventuele vuil weghalen. Dit is gewoonweg niet mogelijk als je een 33 verlaagd. Dan moet je al het linkerachterwiel demonteren. Dan kun je er wel achter komen.
Maar ja, ik zal wel op een eiland wonen wat mijn ideeen betreft, of toch niet? Gelukkig ken ik nog een aantal mensen met een werkelijk originele 33 en dat gezelschap doet er werkelijk alles aan om over 19 jaar 50 jaar 33 met originele 33-ers te kunnen vieren. Er is dus nog hoop.
Groetjes,
Greyhound
---------
Wim, ik zal er staan met een mooie, originele type 2 QV en op je toasten.