Krak zei de carter en de uitlaat

Noppes vluchtheuvelHunk![]()
Vluchtheuvel niet gezien?
Neen, gewoon maar weggesleept.Zou ik zeker doen![]()
Zojuist mijn pa een sraad gevraagd. En die zegt dat je het zeker moet doen, kans is vrij groot dat je dat kan winnen.
PV laten opmaken door politie?
Ja zou ik toch maar eens doen. Want dit is toch wel een duidelijk voorbeeld van onverzocht en onveilig wegdek. Voor hetzelfde geld geraak je naast de baanNeen, gewoon maar weggesleept.Zou ik zeker doen![]()
Zojuist mijn pa een sraad gevraagd. En die zegt dat je het zeker moet doen, kans is vrij groot dat je dat kan winnen.
PV laten opmaken door politie?
Misschien toch maar eens bellen naar Sinaai
We hebben toch maar contact opgenomen met de politie, en misschien maar best ook, ze hadden al een melding gekregen en zijn nu het oliespoor aan het opruimen.Olala en die 75 is niet eens verlaagd, toch?![]()
Je hebt iig duidelijke foto's van het voorval. Dus aansprakelijk stellen kan natuurlijk...... maar In Nederland moet je heel veel moeite doen om verhaal te halen bij de gemeente en dan loop je nog het risico, dat als je verliest, je schoonmaakkosten voor het wegdek mag betalen ook. Het voelt heel erg onrechtvaardig, maar ik zou toch eerst eens kijken, of je voor weinig aan een carter, spruitstuk en oliepompaanzuigbuis kan komen......... gezien de afgelegde afstand geen verdere schade lijkt mij.
Lijkt zo te zien een stalen buis i.p.v. gietwerk (zoals bij nord, boxer en V6), dus denk dat je geluk hebt.... maar dat kan je enkel in real life zien en voelen.....Als ik nu nog eens beroep kan doen op iemand om eens naar die aanzuigbuis te kijken![]()
![]()
Kwestie van zeker te spelen