Bij mijn eerste test: Milan Italy (uitgerekend!) : connection timeoutAls ik die test doe komt er uiteindelijk wel OK te staan, maar dat duurt soms tientallen seconden.
De verbinding is OK, ik zie de stok niet
Dat komt omdat je computer deze gevens tijdelijk opslaat en daardoor niet weer geheel opnieuw van internet geplukt hoeven te worden
Het rare is dat als ik een pagina terug klik (dus weer naar de forum-index ga), alles een stuk sneller opgebouwd wordt.
Neehee, want als er dan in de tussentijd nieuwe posts zijn gemaakt staan die keurig gemarkeerd als ongelezen. Kortom, het is wat gedoe maar als je wat heen enDat komt omdat je computer deze gevens tijdelijk opslaat en daardoor niet weer geheel opnieuw van internet geplukt hoeven te worden
Het rare is dat als ik een pagina terug klik (dus weer naar de forum-index ga), alles een stuk sneller opgebouwd wordt.
gr Tom
Dat is inderdaad het probleem. Wanneer je merkt dat hij weer blijft hangen ben je eigenlijk alweer te laat om de test te starten.Hier heb ik er ook regelmatig last van. Meestal duurt dat maar even en een minuut later o.i.d werkt de site weer normaal, soms duurt het wat langer.
Net ook weer even langzaam, maar die eerste test gelijk normaal en de site was ook al weer op normale snelheid.