Dat is nog altijd meer als de kans die je hebt met de oudejaarsloterijKans van 1 op 5 = 20%...

Groetjes,
Marc
Dat is nog altijd meer als de kans die je hebt met de oudejaarsloterijKans van 1 op 5 = 20%...
Klopt... als ik een van die 5 exemplaren voor 25 Euro kon kopen zou ik het dan ook niet nalatenDat is nog altijd meer als de kans die je hebt met de oudejaarsloterijKans van 1 op 5 = 20%...
Groetjes,
Marc
Het is kennelijk lastig, dat Engels... zou hij een witte ook aanbieden als "wide body colour"?
Met jou velenKlopt... als ik een van die 5 exemplaren voor 25 Euro kon kopen zou ik het dan ook niet nalaten
en even later:Het is echt een super snelle wagen door zijn KN OPEN LUCHT FILTER EN ZIJN UITLAAT heeft hij maar liefst 170 PK .
haha, dus zelfs een sier eindstuk brengt pk's.... mmm, dat wist ik nog niet-Speciale KN open lucht filter voor extra PK's
-Sier uitlaat
Met meegeleverde 2ehands remblokken om te zorgen dat ie weer remt.Alfa 155 twinspark nieuwe apk t/m dec 2009/beetje werk
... en het raam aan de passagierskant moet nagekeken doet het wel maar zekering springt er af en toe uit ...
Advertentie