Maar daar is wat aan te doen zoals Alfaqv75 al opmerkte:Sorry jongens,maar word de 25+ regeling weer niet oneigenlijk gebruikt zoals indertijd de grijs kenteken regeling die voor bedrijven was bedoeld en niet voor particulieren,zo is de 25+ regeling bedoeld voor klassiekerhobbyistenliefhebbers en niet om met een 25+ stink diesel hele dagen rond te rijden,van mij mogen ze hoor,maar de echte liefhebber word,als het doorgaat,hier weer wel de dupe van.
hier hadden die kloo*za**en al een goede oplossing voor mbt tot de verzekering, je MOEST een andere auto hebben om een oldtimer als oldtimer te kunnen verzekeren, echter nu kan je zelfs als je alleen een oldtimer hebt die als oldtimer verzekeren, en dan is het idd goedkoop rijden
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de auto's makkelijker 25 jaar en ouder worden. De auto's worden steeds geavanceerder. Niet degelijker. Het enige verschil is inderdaad wel dat huidige auto's niet zo snel meer wegroesten.
Wat ik me wel voor kan stellen, is dat de auto's tegenwoordig makkelijker 25 jaar en ouder worden en er dus meer overblijven, die ook nog eens meer worden gebruikt dan alleen maar als mooi-weer oldtimer. En dan is het wachten op iemand met een IQ lager dan zijn eigen leeftijd die daar weer een melkkoe in ziet....
Geavanceerder in de zin van een ARC dat constateert dan mijn een van de kentekenplaatverlichtingslampjes niet werkt terwijl het dat wel doet, centrale vergrendelingen die de geest geven, niet werkende tripcomputers en zo?Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de auto's makkelijker 25 jaar en ouder worden. De auto's worden steeds geavanceerder. Niet degelijker. Het enige verschil is inderdaad wel dat huidige auto's niet zo snel meer wegroesten.
Wat ik me wel voor kan stellen, is dat de auto's tegenwoordig makkelijker 25 jaar en ouder worden en er dus meer overblijven, die ook nog eens meer worden gebruikt dan alleen maar als mooi-weer oldtimer. En dan is het wachten op iemand met een IQ lager dan zijn eigen leeftijd die daar weer een melkkoe in ziet....
Waarom oneigenlijk gebruik? Het is volstrekt legaal om in een klassieker te rijden voor alle dag. Dan hadden ze de regel moeten aanscherpen.Sorry jongens,maar word de 25+ regeling weer niet oneigenlijk gebruikt zoals indertijd de grijs kenteken regeling die voor bedrijven was bedoeld en niet voor particulieren,zo is de 25+ regeling bedoeld voor klassiekerhobbyistenliefhebbers en niet om met een 25+ stink diesel hele dagen rond te rijden,van mij mogen ze hoor,maar de echte liefhebber word,als het doorgaat,hier weer wel de dupe van.
En dat is dus precies wat ze nou van plan zijn. Alleen gaat dat zoals gebruikelijk weer met de botte bijl.Waarom oneigenlijk gebruik? Het is volstrekt legaal om in een klassieker te rijden voor alle dag. Dan hadden ze de regel moeten aanscherpen.