Een rode Sud van Solido en een Alfa Sei van Norev in blisterverpakking voor maar 10 euro samen op de historic car beurs in Duisburg dit weekend
Een Alfa Sei had ik nog helemaal niet, en voor deze prijs is die echt wel mooi

Groet Sudman

Das niet duurMijn nieuwste aanwinst![]()
Een rode Sud van Solido en een Alfa Sei van Norev in blisterverpakking voor maar 10 euro samen op de historic car beurs in Duisburg dit weekend
Een Alfa Sei had ik nog helemaal niet, en voor deze prijs is die echt wel mooi![]()
Groet Sudman
Hé, die is bij mij afkomstig! Komt uit een partijtje dat voor mij wordt verkocht. Feli en veel plezier ermee!Over Sei's gesproken.
Mijn laatste aanwinst is ook een Sei maar dan wel wat tikkies kleiner
Haha das nog eens grappigHé, die is bij mij afkomstig! Komt uit een partijtje dat voor mij wordt verkocht. Feli en veel plezier ermee!Over Sei's gesproken.
Mijn laatste aanwinst is ook een Sei maar dan wel wat tikkies kleiner
Ja, die verkoper ken ik maar al te goedOver Sei's gesproken.
Mijn laatste aanwinst is ook een Sei maar dan wel wat tikkies kleiner:
verkoper was Nederlands dus khad em ook al heel snel binnen, en kben er blij mee.
T autootje is zo goed als mint. Het enige "nadeel" is dat de zilveren bedrukking van de velgjes op de voorwielen niet goed gelukt is.
Op de ene kant is er te weinig gedrukt en op de andere kant zit het op het bandje, maar ach dat soort foutjes kom je veel tegen bij modelletjes uit die tijd.
Mooi koopje(...) en een Alfa Sei van Norev in blisterverpakking voor maar 10 euro samen op de historic car beurs in Duisburg dit weekend
Die komt dan nog als GTVSei, echter jammer dat men niet voor het Recaro interieur heeft gekozen.