Succes!

Frankie jij hier?! Alles wel? Zondag lekker sleutelen aan onze Bella's!Hi Gilles!
Mooi ding hoor, hoe kom je erop zeg
gr.
Thanks!wow wat een mooi ding!!
gefelicteerd en hou ons op de hoogte;)
p.s
bij Buddy mijn eerste bella aangeschaft, goeie vent!
Allessandro, dank voor de tip! Dat bekleden van de koppelingsplaat, waar kun je dat laten doen?Ach er zijn ook goed(kooper)e alternatieven he? Plaat opnieuw laten bekleden of een andere (sterkere?) plaat bestellen bij performatek bijvoorbeeld. Okay, dan heb je geen nieuwe drukgroep, maar grote kans dat dat helemaal niet nodig is.
Succes!
Zeker weten, vroeger ook altijd erg goede prijzen, viel de laatste keer dat ik ze belde wel wat tegen;)Frankie jij hier?! Alles wel? Zondag lekker sleutelen aan onze Bella's!Hi Gilles!
Mooi ding hoor, hoe kom je erop zeg
gr.
Thanks!wow wat een mooi ding!!
gefelicteerd en hou ons op de hoogte;)
p.s
bij Buddy mijn eerste bella aangeschaft, goeie vent!
Buddy en Roy zijn inderdaad goede gasten, heel veel kennis en niet al te hoge prijzen. Ik heb mijn vorige Alfa 156 van Roy gekocht en had daarvoor mijn 33 1.7 16V in onderhoud bij ze. De winnaar van de Tulpenrally 2007, Jos Lommerse (buurman aantal huizen verderop), had zijn Giulia daar ook in onderhoud, helaas is zijn auto een maand of drie geleden gestolen in Haarlem. Echt zonde, geheel racegeprepareerde auto met heel veel persoonlijke waarde en vele jaren van investeren....
Allessandro, dank voor de tip! Dat bekleden van de koppelingsplaat, waar kun je dat laten doen?Ach er zijn ook goed(kooper)e alternatieven he? Plaat opnieuw laten bekleden of een andere (sterkere?) plaat bestellen bij performatek bijvoorbeeld. Okay, dan heb je geen nieuwe drukgroep, maar grote kans dat dat helemaal niet nodig is.
Succes!
op de Breestraat, naast De Slegte. Een herenmode zaakWat voor winkel? Komen Gilles en ik samen![]()
Vertel!Hallo Alfisten!
Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een 75 3.0V6 Q4!
Gr, Gilles