Dat zou ik ook wel willen weten jablokje is zeer netjes gecleand, mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt (en waarmee)?

Is zeer goed gelukt zo aan de foto's te zien.
Groetjes,
Marc
Dat zou ik ook wel willen weten jablokje is zeer netjes gecleand, mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt (en waarmee)?
Eerst ingespoten met de bloemenspuit met rode reiniger, dan afgecleaned. Daarna toen hij wat gedroogd was ingespoten met de bloemenspuit met heldere reiniger en weer afgecleaned.![]()
Zal wel eens voor je kijken wat er op de bussen staat, waar de bleomenspuiten mee gevuld zijn
Of is dit een goedje wat alleen voor bedijrven te verkrijgen isDat zou kunnen, maar dan kan ik je er wel aan helpen
Zo geheimzinnig laat je het onderhand wel klinkenHaha is gewoon onwetendheid, had het blok gecleaned met de rode reiniger (is een sterke behoorlijk agressieve reiniger) en op advies van mn collega daarna met de andere gedaan dit is n.l. een aluminium reiniger die ook de oxidatie oplost dus krijg je weer mooie glans op het alu, spul begint gewoon te schuimen nadat je het aanbrengt.
Groetjes,
Marc
mijn dank is groot.ga het gelijk bestellen.
Heb net de speling tussen zuiger en klep gemeten in bdp met nokkenassen op merkteken en heb 3 mm ruimte. Trekken we daar de 1 mm langere nord drijfstangen van af houden we nog 2 mm over en kan er naar mijn mening nog een mm van de kop af.
Wie lult dat uit mn hoofd????
Als je in de toekomst naar snellere nokassen wil ,heb je de ruimte hard nodig niet doen dus.........
en waarom zou je meer dan 11;1 compressie willen
Nu is bij mij natuurlijk ook de verdeler van het onderblok verdwenen. Kan ik die gewoon afdoppen of niet. staat me iets van bij dat de gehele aandrijing van de verdeleras in het blok uit moest.
de verdeler sluit aan in de oliepomp en die wil je laten zitten toch![]()
Mijn dank grenst aan het hondsdolle
Heb net de speling tussen zuiger en klep gemeten in bdp met nokkenassen op merkteken en heb 3 mm ruimte. Trekken we daar de 1 mm langere nord drijfstangen van af houden we nog 2 mm over en kan er naar mijn mening nog een mm van de kop af.
Wie lult dat uit mn hoofd????
Als je in de toekomst naar snellere nokassen wil ,heb je de ruimte hard nodig niet doen dus.........
en waarom zou je meer dan 11;1 compressie willen
Dat aandrijfasje zou blijkbaar naar boven kunnen komen.Nu is bij mij natuurlijk ook de verdeler van het onderblok verdwenen. Kan ik die gewoon afdoppen of niet. staat me iets van bij dat de gehele aandrijing van de verdeleras in het blok uit moest.
de verdeler sluit aan in de oliepomp en die wil je laten zitten toch![]()