Heb ook nog getwijfeld over de zondag, onder andere vanwege de F1 wagen. Zoiets is een publiekstrekker bij uitstek natuurlijk.
Wat ik dan niet snap: weet (vermoeden?) de club en circuit organisatie dan van tevoren niet dat het rijden met die wagens geluidsproblemen op levert? Het is voor hun neem ik aan net zo goed vervelen om eerst het publiek lekker te maken met een belofte, en deze vervolgens niet te kunnen waarmaken.
Blijf het bijzonder vinden dat een circuit rekening moet houden met geluidsdagen en dB's. Kijk naar een Engeland of Italie waar men veel meer auto- en motorsport gericht is, waar veel meer kan en mag en waar iedereen met volle teugen ervan geniet in plaats van zich het plezier te laten vergallen door regeltjes, handtekeningen acties of geluidsdagen. Misschien moeten mensen die bij een circuit gaan wonen eens getoetst worden of ze wel geschikt zijn / aan het juiste profiel voldoen.
das een goeie tjeerd, das net zo dat men onder de rook van schiphol gaat wonen en dan gaan lopen zeiken dat er een vliegtuig over je huis vliegt... gek he
maar in dit regeltjes land word je er zo langzamerhand niet goed van... straks mag je niet eens meer dan 4 koffie drinken omdat het slecht voor je gezondheid is en dan ook nog tussen bepaalde tijden vanwege je gezondheid... als je nou is in monza gaat kijken. men weet waar het lig omdat ze het kenne horen maar verder boeit het ze niet. waarom??? omdat het zo is punt! mot je er maar niet gaan wonen. en dan hebben ze niet 5 geluidsdagen hoor... nee bijna ieder weekeind heb je oordoppen nodig vanwege de herrie.
dat kan natuurlijk niet in nl. want dat ois niet goed en omdat er nou toevallig 300 km verderop een milieu activist woont die dan gaat lopen klagen dat de kunstof grassprieten dood gaan motten wij er maar voor bloeden
het is echter niet alleen in nl hoor, tis bijna overal, alleen niet zo scherp als hiero.
zo ik ben mn frustratie ook ff kwijt