Ten eersten Bedankt Mannen voor de SUPER geweldigen fantastische dag. en de complimentjes!
Voor mij was het echt een super dag echt heel maal TOP!
Mij dag begon als volgt om kwart voor 6 weg gereden vanuit Huissen.
om 8uur waren me vader en ik in Assen. Auto-tje afgeladen, Toen kwam de spanning al
voor mij was alles nieuwe dus moet nog veel kijken en vragen hoe ander mensen dat deden. maar Alberic en me Pa hebben mij daar super door heen geholpen.
Groten dank!
Nou toen even in geschreven auto laten keuren, kwam er zo waar in een keer doorheen
Nou en toen maar wachten en de laatse kleine dingentjes gedaan voor de vrij training.
Vrije trainingen.
Ik had met me team afgesproken dat ik naar 4 rondjes binnen kwam om de banden te meten. voor de 4 rondjes heb ik de boel es even aan gezien. en goed alles opgewarmd.
Na dat ik de Pits verlaten had en meer eens een beetje door kon gaan trappen. Was ik al vrij snel gewend aan de banden (oude Sliks) en aan het circuit. het ging echt al lekker.
Ik had al weer heelmaal de smaak te pakken.
Kwalificatie.
Ik had weer met mij Team afgesproken dat ik eerst 4 rondjes zou opwarmen. Dan weer binnen zou komen voor een check.
Tja alles voelde goed aan. Dus toen moest ik er maar even voor gaan zitten. ik heb toen 2 rondjes echt alles uit de kast gehaald.
Alleen had ik me sliks een beetje te warm gereden, dus had ik erg last van veel onderstuur, maar toch kon ik er nog een 2:13.877 uit persen.
Dat betekende dat ik vanaf de 4 start plaats mocht starten. Nou dat had ik dus echt niet gedacht, daar was ik echt super blij mee, en weer een stukje zekerheid erbij
Race 1.
De start was naar mij idee niet heel maal Top ik kwam niet heelmaal lekker weg. (zenuwen) bij de start werd ik meteen gepakt door Bartman, die zat niet te slapen
vervolgens kon ik allen maar aansluiten aan de rest. ik kon aardig op de kont van Bartman blijven. ik proberen en proberen. maar ik misten nog net de aanvaring die Bartman heeft.
Maar Bartman maken naar een rondje 2 of 3 een foutje waar op ik hem kom pakken. zo kon ik een rond of 3 voor Bartman blijven tot dat we een volvo tegen kwamen en Bartman erg slim gebruik van maken. Zo moest ik Bartman voor laten toen hebben Bartman en ik echt een fantasie duel gehad tot dat de finichs vlag viel. Dan was ook echt weer heel maal Top!!!!!
Dus was ik als 5de geëindigd op Toyos
Race 2.
Van plaats 5 was mijn start een stuk beter. maar werd meten in de eerste bocht gepakt door Dre, maar de de Strube anders te nemen, zo dat ik harder uit kon komen kon ik Dre einde rechten stuk uitremmen. toen wou ik erg graag de aansluiting zoek bij Geert en Bartman. die ondertussen al in een aardig gevecht waren.
Uiteindelijk heb ik Bartman voor de Geert timmer uitkunnen remmen, maar door zijn veel pk's kwam hij mij op start/finish weer voor bij, maar eind van rechten stuk kon ik Bartman toch weer uit remmen.
Dat was een best gewaagde actie maar wel met suc6 want nu kon ik proberen om naar Geert te rijden wat niet zou mee vallen.
Maar met Bartman in me nek lukte me het op Geert ook uit te remmen en toen was het maar zorgen dat Bartman me niet voorbij kwam. Daar bij kwam ook nog eens dat ik een beetje te veel van me Remmen had gevraagd en me rem pedaal al bijna op de bodem lag.
Maar heb gelukkig de Race nog uit kunnen rijden en heb met veel moeite Bartman achter me kunnen houden. Zo was ik geeindigt met een 3de plaats.

: D en met een lage 2:12 er
Kortom Het was Fantasties de eerste race van het Squadra
Echt helemaal verslaaft. De sfeer was SUPER!!! echt heel maal TOP!!!!
De volgende keer ben ik zeker weer van de partij!!!
Tot gauw!!!!!
Groet Lars