Je wil afstand tussen fusee montage vlak en astap vergroten en alle componenten orgineel laten lijken.
Je wil de afstand toch vergroten tussen centrum scharnierpunt fuseekogel en centrum astap, en dat doe je dan toch ook. Weet alleen niet of je een fusee kogel straffeloos mag omdraaien zodat de belasting er aan gaat hangen ipv op duwt zoals gewoonlijk.
Ok, die had ik gemist, je wilde draagarm en/of fuseekogel omdraaien en de conus daarvoor aanpassen
Dan heb ik meer vertrouwen in de verlaste fusee's
Ik ben hier laatst eens ingedoken en met standaard 5 gats spindels en onderste draagarmen ga je dit niet op een safe manier oplossen.
En gaat ook zeker niet in 15" velgen passen, 16" is als je je erg kwaad maakt met de juiste velgen te doen.
Geen korte fusee's in mijn collectie en is ook geen optie daar dan meteen ook een complete rem-upgrade gratis erbij komt. (Brembo past niet op korte fusee's bij mijn weten)
Als je een geschikte fuseekogel gebruikt heb je nog steeds dat het geheel uit elkaar wil vallen bij het volledig loskomen van een wiel.
De snelle en makkelijke weg zou zijn: eigen draagarmen maken.
Echter geen optie voor mij, daar ik apk/street legal niet in gevaar wil brengen (alleen onzichtbaar voor de leek
(apk-keurmeester) vind ik toegestaan

)