luister pikkies: jullie moeten met z'n 2-en mij proberen af te troeven, jammer joh.....
enne het is wel leuk dat jullie in een turbo rijden maar als je niet kan sturen ben je nog nergens
en dat trucje met links remmen deed ik al toen ik nog met amerikaanse 6.6. liter V8-tjes rond reed (en een collega in een alfa 75 turbo reed waar ik wel eens een mee oefende omdat ie wat minder pk's had dan die V8-en) alleen een beetje balen als je op een bocht af komt en je turbo remmetjes staan roodgloeiend..
ik heb straks een v6-je met een gewicht van 1100 kg......
en jullie 1250 kg....
en tussensprintjes doe je in 5 bij 80 km/u maar ja dat kun je weer niet bijsloffen met zo'n opgeblazen 75

dus daarom moet er maar 120 km/u worden gereden, mietjes....
en Patje1100: die turbo van jouw staat niet afgesteld voor mietjes, DIE STAAT AFGESTELD VOOR JOU!!
p.s. ik snap dat je jaloers bent op mijn gevaarte, aangezien jouw vrouw nog al eens en public een opmerking maakt over jouw MINI maar daar kan ik toch niks aan doen??
en verder heren, ik ga niet met jullie in discussie, jullie hebben turbo's nodig om nog enigzins voor uit te komen, turbo is een zwaktebod:"als je niet meer weet hoe en wat je moet tunen gooi je er maar een turbo op en zelfs dan hebben sommigen nog een chippie nodig

"
oh ja en ik spreek jullie wel weer over 3 maanden als een van jullie weer een 1.8 koppie nodig heeft

( ik heb er nog wel 1 liggen van een non-turbo 1.8, die blijven wel heel

)
p.s. aan Patje1100: waarom hang je steeds bij mij in de garage?? jij wil maar al te graag zien hoe zo'n V6 nou eigenlijk gebouwd wordt.....