Walter zag ik sil staan op de scheiding van oud/nieuw circuit??
yep....
boven aan de Hunzerug raakte ik de auto kwijt, zeg maar (voor circuitkenners) op de bobbel bovenaan, voordat je gaat insturen voor het scheivlak. Had een goed gevoel, lekker getraind ( de 105-jes zaten in de kwalificatie op opdrogende baan binnen 1 seconde van elkaar!)
Ik kwam links in het gras, ging rond methet van het gras wegsturen, en de auto schoof naar de rechterzijde van de baan eerst met de neus tegen de vangrails en hij sloeg door waardoor de achterkant er ook tegenkwam. Ik stond dus stil tegen de richtin in, en heb de auto dus naar de door Lenz benoemde plek gereden, om te wachten tot de race voorbij was. Veel plaatschade, auto loopt nog wel. Ik voelde het totaal niet aankomen (iedereen is gestart op slicks), terwijl hij in de regen en bij de kwalificatie op opdrogende baan (beide keren op regenbanden) perfect stuurde, en goed controleerbaar was. Ik verdenk de achterdempers van niet goede werking, en heb daarom ook besloten niet door te rijden. in principe was het waarschijnlijk mogelijk want alles functioneerde nog naar behoren, alleen het scherm links voor raakte de band, maar dat was wel uit te buigen geweest. Maar ik vertrouw de auto nu dus even niet, totdat we weten wat er gebeurt is, en de dempers gaan dus weg voor revisie (is het oude Anton Metz spul, wat daarvoor gezien de aantekening op de dempers van Louk s geweest...Dus geschiedenis niet echt bekend). Zou kunnen dat ik zelf even niet oplette (zeer lopende week gehad met ene aantal minder leuke berichten) maar ik had na beide trainingen, de start (zeer goede start overigens van de coureurs met de zachte G!) wel een lege kop en een goed gevoel over de dag ondanks in de vrije training een klein kusje met een Volvo. Wij interpreteerden elkaars intenties bij mijn inhaalactie anders zullen wij maar zeggen..
Dus als iemand nog een redelijk goed linker voorscherm (voorste helft volstaat) en een front (linker helft volstaat..) voor een brievenbusje heeft....
De schade aan de achterkant lijkt mij met het nodige klop en plamuurwerk wel te herstellen, de kofferklep en motorkap (polyester..) zijn nog heel. de deuren sluiten nog goed, naden kloppen nog etc. Ook de kop lijkt niet scheef te staan, maar dat moet natuurlijk wel gecontroleerd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.