Beetje laat, maar zaterdag weer fijn kunnen klussen in het zonnetje. Dus een lekker groooote update!
Om te beginnen met het minst interessante: nieuw schildje in de grille. Het oude was dof, vaal, verkleurd en aan het afschilferen.
Ook de thermostaat vervangen. Motor komt weer goed op temperatuur nu. Fan even gecontrolleerd, en komt mooi binnenwaaien vanaf 90 graden. Dus operatie geslaagd lijkt me.
Dan nog nieuwe deurpanelen gemonteerd. Met kaartenbakjes! Zaten in de ex-75TS (R.I.P.) van Jeroen. Lijkt erop dat dit zelf gedaan is door de vorige eigenaar van de auto.

Meteen de boxen aangesloten. Linksvoor heb ik geluid, rechtsvoor niet omdat de kabel geknikt is. (aandachtspunt voor de toekomst)
En als laatste die @!#$-triling. En ik ben er dus achter wat de oorzaak is!
Had eerst even de achterste Ronals eraf gehaald en vervangen door een setje AZEV's. Toen testrun tot 150km/u (op een 70/100-weg

maar wel in Duistland

), maar er was geen verschil merkbaar.
Toen de Ronals aan de achterkant er weer onder gelegd, en de voorvelgen vervangen door Azev's. Wederom testrun, en toen was de trilling verdwenen....
Dus even kijken of ik deze week nog de velgen kan laten balanceren om te kijken of dat nog wat uitmaakt.
Was ook meteen een goed moment om te kijken hoe andere velgen onder de 75 staan.
16" AZEV's achter:
En aan de voorkant...
En 164 Q4-velgen...

(toevallig had Jeroen 2 losse exemplaren zonder banden in de kelder liggen

)
En als laatste nog een leuke sfeerfoto...