Laat het jullie goed smaken

En door de benzineleidingROEL DO YOUR THING DE LIEFDE VAN DE MAN GAAT DOOR DE MAAG
Zal mijn gereedschap meebrengen...En dat wil je in stukkies snijden met een aardappelschilmesje![]()
Zonder dollen, ziet er goed uit! Tot vanmiddag!
Wow Roel , heb je dit vleesje gebakken op de warmhoudplaat van je Senseo?
Dat is mooi dan had ik het kratje niet voor niets laten staan.Het was beregezellig, grote dank aan Pascal, Twan, Dre en Roel voor de gastvrijheid![]()
Hilariteit om mee te beginnen: De lange bbq-bak had kennelijk ook een onderste3l om de poten in te schroeven (die zat er niet bij). Dilemma, dus een half doorgezaagde bert naar buiten gerold, bbq op de achterklep gelast en het feest kon beginnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Roel heeft subliem gekookt, petje af, veel SI en Challenge-beelden op de laptop en veel nieuwe gezichten gezien.
Na afloop even opgeruimd, de koelingen bij Giacomini geviuld en ik heb me over het overgebleven kratje Juup ontfermd. Bij de eerstvolgende meeting neem ik weer een verse krat mee ! Supergezellig was het en graag weer![]()
![]()
Sluit ik me helemaal bij aanHet was beregezellig, grote dank aan Pascal, Twan, Dre en Roel voor de gastvrijheid![]()