Het is mijn 3e 155, mijn 2e 2.0 16v WideBody.
Wat is er al gebeurd:
- remmen upgrade: Goodridge RVS remeidingen, nieuwe hoofdremcylinder en AP racing remolie, Ferodo 2500 rondom
- Motor opgefristn: alle riemen, alle vloeistoffen etc vervangen, Squadra chippie, Spaghetti spruitstuk, kat vervanger, balansassen ontkoppelen
- Onderstel: dikke stabi's (Eibach), veerpootbrug (Sparco), set verlagings veren, Giacomini (instelbare) schokdemper set er onder
- accu naar achteren ivm betere gewichtsverdeling
- deels gestript
- FIA kuipstoelen geplaatst op ingelaste frames; direkt op de vloer gelast zodat je lekker veel gevoel hebt met wat je auto aan het doen is. Wel zo handig bij uitstapjes van het kontje

- 16" Alessio Monza's (erg mooi

- Madeno racing Spaghetti spruitstuk
- CSC race-kat
Wat gaat de komende tijd gebeuren:
- Aandrijflijn: sper differentieel, kortere eindoverbrenging (3,73), sportkoppeling (en evt een afgedraaid vliegwiel)
- verder: sportstuur (MoMo), sportstuurnaaf, extra setje 16" velgen (ivm winter banden)
- Madeno racing onderstel volledig instelbaar + camberplates + schotels in achteras
- Madeno racing nokkenassen + afstellen op de rollenbank
- spuiten + bestickering- remdrukregelaar; ligt al klaar voor montage
- carbon mootrkap
- kunstof kofferdeksel
- rolkooi (laskooi; met FIA)
- Ragazzon RVS einddemper + RVS middendemper vervanger
Inmiddels al wat rondjes op de Nurburgring gedaan. Enkele fraaie foto's zal ik hieronder plaatsen

Vind deze erg mooi: de herfstkleuren op de Ring. Het grote hoogteverschil, de strakke foto van de 155:

Misschien wordt ie zo, misschien ook niet (op de 'dikke' versie's staat het prima, op de 'straat' 155 wellicht toch wat minder):