Nou, die Palin is wel degelijk de weg kwijt! Want volgens 'onze' overheidscampagne zou het niet 'Third Gear' maar 'Fourth Gear @ 31 mph' moeten heten of zo.
Trouwens, wel een geweldig format: "verstandig rijden in normale auto's"!

Zo zie ik ook nog hele interessante talkshows komen: "op beschaafde toon converseren en consensus zoeken over alledaagse kleinigheden ". Of politieseies: "criminelen door middel van voorlichting doen inzien dat hun gedrag leidt tot sociaal onacceptabele schade waarna zij berouw tonen en tot inkeer komen". En ga zo maar door...
Dit is (extreem gesteld) net zoiets als Eminem en Marilyn Manson de schuld geven als een tiener een paar mensen neerschiet op een school. Er zijn een heleboel mensen die hiernaar luisteren en die niemand vermoorden, en zo zijn er ook een heleboel (alleen maar?) mensen die naar Top Gear kijken en vervolgens NIET als gekken door de binnenstad gaan racen. Pas maar op, want als ze ooit gaan onderzoeken wat de gemiddelde snelheidsovertreder voor zijn ontbijt eet, moet brood met kaas misschien wel verboden worden!
Omgekeerd zou ik zo op het idee kunnen komen om alleen nog naar Kane en Do te luisteren, en dan een bus vol forenzen af te schieten. Dan hoef ik die verderfelijke muziek nooit meer te horen. En als ik dan ook nog naar de programma's in de zendtijd voor politieke partijen van de Christen Unie, Groen Links en de VVD kijk, en ik ga een paar donuts draaien op het plaatselijke marktplein tijdens de weekmarkt, kunnen die partijen ook meteen op de schop...
Wanneer houdt het nou eindelijk eens op met dit soort waanzin?

Pure penisnijd op 'Groen-Links-in-Nijmegen'-niveau! Tjongejonge, als dit soort reserve-communisten het ooit voor het zeggen krijgt lopen we in no-time allemaal in een juten uniform, zingen we dagelijks voor onze arbeidzame dag allemaal in koor de Internationale en wordt er op school uitsluitend nog Russische geschiedenis tussen 1917 en 1990 gegeven, wonen we allemaal in identieke woningen en kijken we alleen nog naar dat ene kanaal op de TV dat door de overheid in stand wordt gehouden. Dan pas zijn we allen waarlijk gelijk en tevree.
Gun in vredesnaam iedereen zijn pleziertje, of dat nou Top Gear, een dikke SUV of wat dan ook is, want op deze manier krijgt iedereen ruzie met iedereen om helemaal niks!
(Zo... dat is eruit! Scheelt weer een sessie bij de psychiater van de week!)
Yuri