Grtz,fRank
Ps Yuri; goed bezig! Tip: check de genitaliën van weidedieren, kun je vaak t geslacht aan afzien...

Wel oppassen bij bokken die Kelly heten.Ps Yuri; goed bezig! Tip: check de genitaliën van weidedieren, kun je vaak t geslacht aan afzien...
Ja, dat zal een mooi krantenknipsel worden... "Man (29) opgepakt na onzedelijk gedrag in kinderboerderij" of iets van die strekking, als ik ondersteboven onder ieder beest moet gaan kijken hoe het met de familiejuwelen zitPs Yuri; goed bezig! Tip: check de genitaliën van weidedieren, kun je vaak t geslacht aan afzien...
Ja, dat zal een mooi krantenknipsel worden... "Man (29) opgepakt na onzedelijk gedrag in kinderboerderij" of iets van die strekking, als ik ondersteboven onder ieder beest moet gaan kijken hoe het met de familiejuwelen zitPs Yuri; goed bezig! Tip: check de genitaliën van weidedieren, kun je vaak t geslacht aan afzien...
Ik protesteerJa, dat zal een mooi krantenknipsel worden... "Man (29) opgepakt na onzedelijk gedrag in kinderboerderij" of iets van die strekking, als ik ondersteboven onder ieder beest moet gaan kijken hoe het met de familiejuwelen zitPs Yuri; goed bezig! Tip: check de genitaliën van weidedieren, kun je vaak t geslacht aan afzien...haha, lig echt dubbel hiero!
Het is ook gewoon simpel zat; eigen schuld... Was niet bedoelt om te zielig te doen, want dat ben ik niet. Ik kies er bewust voor om een vlotte auto te rijden en dit ook te benutten... Voor mijn eigen verstandigheid is het slimmer om een AX dieselAan allen,
Mijn eerste en enigste snelheidsbekeuring is van april 1984 toen ik met 140 over de autosnelweg daverde. Toen mocht je namelijk in het kader van energie-bezuiniging ook op autosnelwegen maar 100 km/u. Sindsdien nooit meer. Waarom? Omdat ik gewoon mijn rechterpoot zodanig op het gaspedaal zet, dat de toegelaten snelheid gehaald wordt of (in auto's die dat hebben) de cruise-control afstellen op de toegestane snelheid.
Die boetes kunnnen jullie toch beter aan je auto besteden? En als ik eens hard wil rijden, zijn daar de mogelijkheden van vrij rijden op Zandvoort, de Nordschleife of een ander circuit. Slaapverwekkend midden in de nacht 120? No way, gewoon een lekker stuk muziek uit je radio halen en je komt niet eens zoveel later thuis. En het spaart ook nog eens liters van die peperdure benzine.
Groetjes,
Greyhound
Ik heb ze eindelijk online staan in de foto gallery van de ARTC155.nlKomen er nog zondag foto's Richard?http://62.194.131.120/gallery-artc155/Kun je je link aangeven Dennis???![]()
(Of eigenlijk is de daaarvoor Sticky gemaakte topic. daar staat wel een dennis bij, maar dat zijn duidelijk andere plaatjes.)
Wel van een mooie 75V6He shit, weer geen mooie actie foto's van een blauwe SW....