joost_meulen

RE: ffe voorstellen; flipp

ma jul 02, 2007 19:49

Niet om bijdehand te zijn, maar....

De A is voor beginnende bestuurders (met rijbewijs), maar houdt niet in dat je niet buiten een bepaald gebied mag komen. Daar is weer een andere sticker voor met de tekst Conduite Acompagnee (begeleide bestuurder zonder rijbewijs) hiermee mag je oefenen onder toezicht van een oudere (met rijbewijs natuurlijk) als je al rijles hebt.
De A is verplicht ik geloof alleen in het eerste jaar nadat je je rijbewijs hebt gehaald en houdt in dat je op de kleinere N wegen geen 90 maar 70KM/h mag en op de grotere N wegen maar 90 mag ipv 110 KM/h op de snelweg slechts 110 ipv 130KM/h. :D

Maar goed, weer terug naar Flipp!

Welkom en Chique kleur voor je 146!

Geniet van je Alfa.

Joost

flipp

di jul 17, 2007 18:20

na wat problemen afgelopen weekend, vrijdag liep ineens niet lekker meer, telkens stotteren, dus toch maar de wegenwacht er bij gehad, die zei dat de bougies vervangen moesten worden, dus zaterdag wat onderdelen opgehaald. De laatste bougie die ik er uit haalde zag er zo uit.
Afbeelding
allemaal haarscheurtjes er in en de electroden tegen elkaar aan, toen daarna braken de bevestegingen waar het ruitenwisser blad in zat, dus die vandaag ook maar gehaald.
Vandaag ook leuke dingen, op mn verjaardag dan na, even vanuit stefano geweest en side skirts opgehaald, toen ik thuis was meteen gemonteerd, ben er zelf best blij mee hoe het er nu uit ziet, maakt echt een verschil, veel mooier
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tymen QV
Full Member
Full Member

di jul 17, 2007 20:49

:thumbs:

Welkom Hier Flipp

Begint er al netjes uit te zien, nou nog een paar junior velgjes er onder en is dan helemaal af

Succes ermee

MVG

Tymen QV 8)
----------------

symnk
Junior Member
Junior Member

wo jul 18, 2007 13:27

Ook namens mij - welkom

Leuk om te zien dat we vrijwel bijna dezelfde AR hebben, qua kleur, motor etc. :mrgreen:

Groeten vanuit het noorden!
Nu: Alfaloos
Ex: 146 1.6TS L '98, 156 1.8TS '05

SCARB 5220 | flickr.com/photos/symnk

Speeder

wo jul 18, 2007 15:55

Die bougie is er slecht aan toe. Het valt mij op dat ook het schroefdraad op de bougie aan de bovenkant plat is! Ik hoop dat je de nieuwe niet te vast hebt gedraaid! Die dingen hoeven echt niet zo strak, ~25-30NM...

flipp

Re: RE: ffe voorstellen; flipp

wo jul 18, 2007 20:18

Die bougie is er slecht aan toe. Het valt mij op dat ook het schroefdraad op de bougie aan de bovenkant plat is! Ik hoop dat je de nieuwe niet te vast hebt gedraaid! Die dingen hoeven echt niet zo strak, ~25-30NM...
die bougie was echt de minste ik heb ze gewoon vast gezet niet te overdreven, zoals ik in de garage ook deed met stage

gino
Member
Member

wo jul 18, 2007 20:40

Optisch niet te veel wijzigen aan je auto. Je kan je geld beter steken in dingen waar je wat aan hebt bv mbt een betere wegligging. Een Alfa is al mooi van zichzelf een heeft al die dingen niet nodig.
164 Super 3.0 V6

Terug naar “Het Forum Café”