*VRRRRRRRROOOOAAAAAAPPPP* !!!
Lekkere dingen hoor, 996.... erg hoge "ikke hebben" factor.
Weer een nieuwe hobbyWOW wat een geluid![]()
heb meteen zin om het motorrijbewijs te halen, mooie motor Roy
ga je nog veel plezier aan beleven!
Jappen zijn ook mooi (en goed)nice bike, ik heb toendertijd ook nog overwogen een duc aan te schaffen (mooiste geluid/style) maar ik heb toen maar een japanse kloon aangeschaft (TL1000) , deze had en meer pk's (130a.h.aw) en heeft minder (duur)onderhoud nodig ,zelf andere pijpen erop waardoor hij bijna klinkt als een duc , een powercommander en een ander filtertje maakten het af
Neem hem mee naar de Viva in Assen volgend jaar....mag ik vast wel een rondje mee met je!Ik heb hem voor m'n plezier en het circuit ga ik toch niet op.
Dus extreme bandjes hoeven er niet op
Het is maar een eenzitterNeem hem mee naar de Viva in Assen volgend jaar....mag ik vast wel een rondje mee met je!Ik heb hem voor m'n plezier en het circuit ga ik toch niet op.
Dus extreme bandjes hoeven er niet op
Hmmm...nou dan blijf jij toch even in de pits...ben er zo weer hoor! ( rondje 2.10?)Het is maar een eenzitterNeem hem mee naar de Viva in Assen volgend jaar....mag ik vast wel een rondje mee met je!Ik heb hem voor m'n plezier en het circuit ga ik toch niet op.
Dus extreme bandjes hoeven er niet op![]()
Als een paar mooie GTV's borg staanHmmm...nou dan blijf jij toch even in de pits...ben er zo weer hoor! ( rondje 2.10?)Het is maar een eenzitterNeem hem mee naar de Viva in Assen volgend jaar....mag ik vast wel een rondje mee met je!![]()
Ik heb hem voor m'n plezier en het circuit ga ik toch niet op.
Meer nog durf ik zelfs te zeggen....Althans ik vind straatraggen steeds minder funny...Ik heb hem voor m'n plezier en het circuit ga ik toch niet op.
op een circuit kun je ook veel plezier beleven
Als ik 4 cilinders wil rijden stap ik wel in de auto......Helaas 2 cilinders te weinig en de 'spreekwoordelijke' betrouwbaarheid van een *ahum*Italiaanse schone...
Grtz,fRank