Mooi werk en nu nodig de pics. na de kleurlak

Niet te snel de spritz is nog niet helemaal geschuurd, dan nog in de grondlak, motorkap schuren en in de grondlak (wil natuurlijk geen steenslag meer zien), voor en achterbumper er af om compleet in kleur gezet te worden (ook de "stripjes"), dan scirts er nog af waarvan ik er 1 moet repareren, ik heb n.l. geen zin om een set skirts te kopen voor 230 eurie omdat ze niet meer los te leveren zijn (staan nog wel in de computer maar worden automatisch bij bestellen om genummerd

)
Dan even compleet vers laklaagje er op met beetje meer blanke lak, permaguard lakverzegeling er op (beter dan proteq, voor minder dan de helft van de prijs) En dat wil ik eind volgende week klaar hebben.
dank voor alle complimenten ga bijna naast mn schoenen lopen.
Ow ja, zit er over te denken de originele koplampen uit elkaar te halen en de het chroom matzwart te spuiten (behalve de reflectors dus) voor de GTA lookweet iemand of de plastic glazen een beetje te demonteren zijn?
Jammer dat ik geen plaatwerker ben.

Ik wil je best een en ander leren hoor, zal alleen wel hier moeten gebeuren. Kan je best, als je jezelf beter voelt, een paar keer een dagje, half dagje of weet ik wat mee lopen.
Maar het kost je toch een tijdje om behoorlijk te leren strakzetten.